fredag 22. april 2011

En LAAANG fredag!!

Da har eg ENDELIG summa meg til

å finne frem stripene mine igjen-

det nærmer seg faktisk en slutt......snart!

Hehe-Spennende!!



Oppdaget av påskeliljene hadde begynt
å blomstre i kjøkkene vinduet så DA
var eg kjapt fremme med litt jord!
HEKKAN så flinke eg var!




Trodde i grunnen Clematisen var fòren,
men NO WAY!!
Her spirer det som bare gjøken!



Trollhasselen er pyntet med egg
og 10 år gamle høner!!





Overraskende avslørende bilde!!!

Hørte piping fra under hylla så eg bare la mobilen

på gulvet og knipset-tror du jammen ikkje det

lå ei JULE KULE der også!

Sånn MIDT i Påsken!! hehe

Ja ja, jula varer jo helt til Påske-

og Solstråla sin gulvvask er avslørt! hehe





Det har faktisk vært en LANG fredag i dag......

Var tidlig oppe fordi maskineriet var tomt

og DA er eg nødt å stå opp, men kroppen var

ikkje våken så eg eksisterte bare noen timer

før eg flata ut på sofaen.......

Har vært mye kvalm i dag og da

blir eg helt seeegen, men føler meg bedre nå...




I morgen er det KALKUN på menyen.......

Tro eg rømmer da ja!!!

Har ANYWAY invitert min mor,

så da blir det nok litt strikkekos også.

Satser på å overleve matlukta!!!!




KOS deg og ha ei KOSELIG

og LANG fredags natt!!!




Go`klem fra en litt sliten Vibbedille ;)










2 kommentarer:

amylin sa...

Virkelig påske hos deg, ja! Ser spennende ut med striper!

Anita sa...

Lekre farger på stripene dine... :) Gøy med striper. hehe... julekule i påska er ingenting... :) Fant en nisse på do i juli... rart hva man glemmer å se etter... hehe... :) Ha en fortsatt fin påske! Her blomstrer det også i forskjellige bed... like gøy hvert år å se hva som kommer fram og som har overlevd... Må investere i to nye hortensiaer ser jeg... Men, ellers kommer det mye fint opp av jorda nå... :)