søndag 5. juni 2011

SOMMER ;))

Mmmmmm DRØMME dag!!!!!

Kan vel ikkje få det stort bedre??



Bare SYND at REGNET kommer i morgen........



Er faktisk GANSKE forundret over hvor lett
eg klarte å memorere dette mønsteret!
Nå strammer eg det eg kan på de ytterste hullene så
håper eg DET blir tilfredsstillende!!


Hmmm la du merke til det SØTE magnet "båndet" eg har?
JEPP, til denne type mønster er det helt SUPERT!!
Lyst på?? Da tar du deg en tur innom
DENNE kreative fruen!!!
Hun lager det utroligste!!



HERLIG å kjenne at det prikker i huden og at grunnlaget
for en FORHÅPENTLIGVIS solfylt sommer er lagt!


Ble faktisk strikket en del i sola,
er eg GODT i gang med 2.rapp
og har snart strikket meg opp dit eg var!
MEGET fornøyd med disse sokkene ja!


Det er som sagt meldt REGN i morgen,
akkurat DET sjokkerer meg ikkje!
Me har faktisk 20 års bryllups dag, og vet du HVA??
Den uka me giftet oss (Zurich/Sveits) var det 35 gr
og STRÅLENDE sol, men akkurat på bryllupsdagen regnet det!!
Det kom en eldre dame bort til oss og sa at me kom
til å få et LANGT og lykkelig ekteskap pga regnet!
Utrolig nok, men HVERT år siden-har 6.juni har vært REGNFULL!
Så det jo være noe i det, ikkje sant??


Nå skal eg fortsette med sokkene
og nyte resten av dagen inne.




KOS deg og ha en herlig søndag
og ei FLOTT uke!





Klem fra en solbrun(rød?) Vibbedille ;))






1 kommentar:

PerJorun sa...

Gleder meg ikke noe mindre av denne rapporten da... Klem