fredag 31. august 2012

Bæ-æ-æ and TGIF ;))

Høsten Pysj er innkjøpt og den er
bare helt KONG!!!

For hva blir vel bedre enn sauer med
luer og sjerf??
For en strikker liksom ;)) 


Pga intens maling i dag er eg nok en gang evakuert
inn på Pikerommet, men her koser me oss vettu ;)

Ja både de med og uten pels hehe 


Kveldens strikketøy er de lange kosesokkene
som eg strikker i Navia, dette er nr 2 på vei til hælen ;)) 


Jammen godt at Solstråla har et stort rom, 
det blir plass til alle som vil kose her inne ;)

Nå blir det "Norske Talenter" og så kommer
Sjefen av rommet hjem fra jobb ;)
Regner med at det blir en film eller noe da ja ;)

Anyway, kvelden skal nytes, 
selv om hodet er litt malings tung!!!
(Skulle ønske det var en kur mot slikt!!!)





KOS deg du også og ha
en eventyrlig herlig kveld ;))





Go`klem fra Vibbedille i ny pysj ;))

3 kommentarer:

Sommertid sa...

Så morsom pysj da gitt.Ja, jeg har tenkt på deg når du har meldt om malingsarbeidene hos dere. Stakkars deg, masse sympatiklemmer herfra. Selv så emigrerer jeg hver gang vi må male her vi er.Tåler det absolutt ikke !

Dere får kose dere videre så godt det lar seg gjøre. God helg !

Anonym sa...

Hei! Vil bare si at jeg digger bloggen din! Så utrolig inspirerende, og jeg blir SÅ inspirert til å finne frem dei evig uferdige arbeidene mine etter å ha lest ^^,

Og TUUSEN TAKK for de herlige hilsnene dine i slutten av hvert innlegg, de har reddet mang en dag! :)
Go`klem fra Trice ;)

hobbyvenn sa...

Hei og takk for kommentar på bloggen min. Joda, formen er bra. Litt smårusk her og der, men slett ikke noe å klage over. Strikker og putler rundt som vanlig. Lykke til med sinnasaujakken. Vurderer sterkt å strikke en jeg også... Gleder meg til å se "underveis-bilder" av din.. Klem