onsdag 13. mars 2013

Darth Vader in colour!


Må bare oppdatere en gang før COMPLETED

Fikk retten og sletten Darth Vader følelse her hehe
Jadda, er litt i tullehjørnet her eg sitter....
STILLE i mitt lille hjørnet hehe Hørtes stusselig ut, 
men kan love at eg koser meg-har jo BARE 4
lapper igjen nå, så kan Icosa`en fylles ;))


GJETT om eg er overlykkelig over å ha festet tråden
for hver lapp som ble ferdig!??
Hadde blitt et par hundre hvis ikkje hehe
(Trådene som du ser er for å holde på masker bare)

Syns faktisk den ble fin i fargene på vranga og eg!

Er sååå spent på sluttresultatet!
Krysser fingrene for at putene eg har kan brukes ;)
Solstråla kjøpte-forrige gang hun fixet rommet-
17 stk myke sofaputer på Ikea, så eg har litt å ta av hehe

Ellers har det vært en rolig dag i kroken her, 
sier ikkje så mye-blir med en utrolig lav
sexy whiskey stemme i tilfellet.......*ler*

Eneste som "bekymrer" litt er at eg har begynt å få
litt utslett/prikker rundt alt tapen-dette KLØR!
Satser bare på at det er noe "dill".......Men følger med!
Sist eg ble operert (magen) fikk eg streptokokker
i hele såret-DET ble litt av en story kan du si-STRESS!!!!!


Har hatt meg 1,5 time på puta så eg satser på
å holde ut ei stund i kveld, blir nok både
Amazing Race og en film vil eg tro ;)






KOS deg og ha en
HERLIGE kveld ;))






Go`klem fra en stille Vibbedille ;))

2 kommentarer:

siddisisalou sa...

Er SÅ spent på sluttresultatet, for dette blir spennende.

Nå håper jeg det kun er snakk om dager til du skal til kontroll igjen, ellers hadde jeg gått en tur til fastlegen for å se på det som klør. Du sier ingenting om stemmen, så jeg går ut i fra at den er tilbake til normalen igjen.

Ha en fin dag, god bedring og kos deg masse !

Mitt lille roterom sa...

Den Icosa'en blir stilig. Og det er SÅ lurt å feste trådene etterhvert! Det gjør jeg alltid!
Gleder meg til å se den fylt og fin :)
Kos deg