torsdag 25. april 2013

GAL syge striper ;))

Nærme seg nå ja ;)

Har veid det turkise som eg har minst av og det
holde akkurat til 3 blå striper til, dvs 19 cm-
Da begynner eg bare rett på vrangborda og strikker til
genseren er lang nok ;)

Tror denne blir ganske så kul!
På dette bilde er fargene egentlig helt feil.... 


......her er det LITT mer riktig, 
bare lilla`en er ikkje fult så rød ;)
KUL blir det anyway-min FØRSTE Wollmeise genser ;) 


Har du sett et SÅÅÅÅ perfekt vær?
Ja til INNEKOS altså hihi

Nå har eg BURSOVE i litt over 2 timer-var tidlig oppe i dag!
Gikk rett i dusjen og nå sitter eg her å nyter
kaffi og gode pysjamas.......... 


........selvfølgelig har me tent MASSE lys!
Ikkje mye vår følelse her skal eg si!
Kaldt og surt er det, ikkje sjans om man 
kjenner litt fønvind en gang!
Tro om det blir SNØ på 17.mai?? hehe



Anyway, bekymre meg ikkje!
Nå blir det strikkings og avslapping ;)
Jr har NY virusinfeksjon i halsen og lite
å gjøre med-bortsett fra late dager ;)
Tar det som det komme, men det spørs om
me ikkje bare har tatt HELG nå ja ;)






Men DU?
KOooOS deg masse og NYT denne
flotte torsdagen ;)
I morgen er det FREDAG!
JuHuuuuuu






Go`klem fra en uthvilt Vibbedille ;)

Ingen kommentarer: