søndag 4. august 2013

New project and lovely yarn

Tok litt feil av antall nøster eg hadde, men har funnet frem
til en løsning som passer både småguttene og meg ;)

Hadde 2 tretråds Askeladden i Petrol, så derfor blir dette
en Nøstebarngenser til BabyJr-
kommer nok til å brodere noe festlig på den ;)

Denne skal eg starte på NÅ!!

Jepp jepp er FERDIG med pliktstrikkinga
og fått strikket det sammen skal bare feste tråder/blokke, 
men DET gjør eg i morgen ;)) 


Det var 4 hesper i Holen Garn eg hadde som var petrol +
lilla, tyttebærrød og gul (VET eg har et oransj også!)

Derfor blir det Holengarn i Nøstebarn genseren
til Jr-tror den kan blir ganske tøff ;)


Kan virkelig anbefale deg dette garnet, 
ta deg en kikk på siden å se alt det fine ;)



 Tro dette kan bli en skikkelig tøff genser ;)
Garnet er mykt og godt og har noen utrolige farger!

Eg var så heldig å kunne boltre meg i MASSE slikt garn
på StrikkeTreffene her i Tananger siden Holen var her ;)


Så nå skal eg virkelig KOooOSE meg
og begynne på noe NYTT!
DET GLEDES ;)







KOS deg du også
og ha en herlig kwell ;)





Go`klem fra en ivrig Vibbedille ;)

2 kommentarer:

Wenche sa...

Fantastiske farger :)

Sylvia sa...

Det ut til å være et deilig garn, med nydelige farger. Må ta meg en tur å se......men jeg liker å kjenne på garnet jeg kjøper, så det blir nok bare en titt.
Spennende å se hva slags hemmelighet du har strikket på.
Jeg strikker puter for tiden, og det er nogen hemmelighet lenger.
Ha en fin kveld.