mandag 2. september 2013

Love The Stripes

God gang på Nøstebarn genseren til Jr, 
har felt under armene og startet på første arm ;) 

Garnet fra Holen var knall herlig å strikke i forresten ;) 


Har valgt å strikke riller som vrangbord på ermene
siden eg gjorde det på den forrige genseren også ;)
Jr liker når armene er litt vide så dette blir SUPERT! 


I dag første fikk eg tatt litt bilder av
Stefano d`Milo-skikkelig flott han er ser du ;)

Nå er det bare han me har og det er HERLIG!
Han er 11 mnd i morgen så det er en
skikkelig tenåring me har med å gjøre ;)

Full fres og skikkelig kosegutt ;) 


Krever litt stell når han er langhåret, 
men heldigvis er han lett å greie ;)


Nå skal eg kose meg med armstrikking, 
kaffi og iskald Burn ;)

Ute er det allerede mørkt, det regner masse
derfor har eg tent MASSE lys så nå
er det sååå koselig atte ;)






KOS deg og nyt denne fine
mandags kwellen ;)





Go`klem fra en avslappet og glad Vibbedille ,)

4 kommentarer:

Wenche sa...

Det blir en flott genser og for en flott katt :)

Sylvia sa...

Stakkars dere som har regn. Men desto mer kan du strikke.
Har du kommet sååååålangt med stripegenseren? Hurtigtoget Vibeke.
Pusen deres er nydelig. Men han hadde nok fått bank av vår pus, stakkar. Ser ut som om han koser seg. Fin i pelsen e han også.
Startet opp med nytt prosjekt i kveld. Har ikke rekt opp enda, så kanskje det kan bli til noe.
Formen er ikke helt på topp om dagen, derfor surrer jeg så med hva jeg skal strikke.......
Har fri i morra, da skal jeg kose meg i sofaen med strikketøyet, som du. Vi kan jo samstrikke...he he
Ha en fin kveld.

Barwitzki sa...

Herlig din genser med stripper og fine
høstfarger. Ja høsten kam hurtig i går
til oss også. Vi har regn og kald.
Men jeg håper sommeren kommer noen dager tilbake. Så langt jeg ønsker deg fine strikkedager på sofaen med søt katten din.
Hilsen sender deg Viola.

hobbyvenn sa...

genseren til junior kommer til å bli kjempeflott! Fine farger sammen.
Og katten er jo bare helt nydelig! Sikkert godt for han å få lov å være "herre i eget hus"..