fredag 31. januar 2014

Have a wonderful Weekend

Har hatt en deilige fredag kan du tro!!
Ble vekket med kaffi kl 9 og vettu ka?
Habibi hadde ALLERDE hentet hjem hele helgekosen!!
Kan ikkje beskrive hvor deilige DET var!

For på en vanlig fredag "manner" eg meg noen ganger opp
for å bli med ut på handel-
det er nemlig sånn at veldig ofte 
makter eg ikkje pga av magen og da er det sååå deilig
når det er gjort for da trenger eg ikkje "Stresse" for
å "finne" formen hehe Skjønner? 
Har eg VERDENS BESTE mann eller har eg ikkje?
EG må si eg har virkelig truffet blinken! 

Etter å ha gjordt litt sånn "pliktoppfyllende" ting
i heimen strikket eg meg ned til armdelinga på
HverdagsJakke #2 og så på serie.

Kjørte å hentet Jr på skolen kl 13.30, 
hjem, hoppet i dusjen og koset meg med Jr til
Solstråla kom hjem, da føk me ut å tok SOL ;) 
Me var litt UHELDIGE og havnet 
i alt rush som fantes hihi
Men me god musikk og skravling mente Solstråla
at rushet var ingen problem for me hadde jo kvalitetstid!
Herliga jentå mi <3 

Da me kom hjem hadde selvfølgelig Habibi kokkelert
skikkelig deilig libanesisk middag! 
Det var ris med ribba kalkun og stekte valnøtter
og sursøt chillisaus on the side!
*METT* 


Nå har Habibi og eg inntatt hver 
vår sofa og klar for KOoOS!!
Siden det nærmer seg slutten på det blå ASK skal eg
ENDELIG få starta på Fru Terje Vigen-
20 cm med 2 rett 2 vrang funker utmerket til "Akutten"
Ungene koser seg og har planer om filmtid sammen ;) 
De må virkelig benytte seg når Solstråla har fri fra jobb ;) 

Traff også "min" Asfalt Selger i dag
og da blir eg i så godt humør!
Heldigvis hadde Habibi glemt å kjøpe lørdagssnop
så me traff han da Jr eg var å kjøpte det ;) 
Jr plukket ut et par gode sjokolader som
selgeren fikk, av meg fikk han 
som vanlig en god klem og 50,-
Han virker som en veldig "ordentlig" mann
og virker så snill og koselig ;) 
Det er en litt eldre mann og jabber 
i vei når me møter han ;) 
HAN blir eg i godt humør av ;) 

Har DU smilt i dag?
Har du hatt en fin dag?
Hvis ikkje så kommer det en NY dag
i morgen og den er enda HELT ubrukt! 





KOoOS deg masse og NYT
denne eventyrlig herlige kwellen ;) 







Go`klem fra en glad og optimistisk Vibbedille ;) 

5 kommentarer:

Ellen Svetlana Grønlund sa...

Ha en fin helg, kos deg mye :)

-Anette- sa...

God helg til deg og dine :)

Nina sa...

Høres ut som du har klart å "snu" det til en fantastisk dag uansett formen :) Så bra :)
Jeg har smilt i hele dag, står på farta til å reise til barnebarnet, så her er humøret på topp :)
Håper du får en herlig kveld og en koselig helg :)
Nina

Lene sa...

Ha en fin strikkehelg:-)
Lene

Unknown sa...

Så snill mann du har og så bra at du slapp å stressa for å finna formen !
Veit så godt kordan det følest!!
Kjenner kosen strøymer mot meg fra bloggen din, herligt på ein fredagskveld ! Ønske deg og familien din ei flott helg !!!