lørdag 19. april 2014

Just Love Pink

Måtte bare få noe tynt på pinnene igjen, 
er snart klar for å sette ermene på 
"Made By Me" genseren
inn på den store pinnen ;) 

Eg ELSKER Opal garn og er blitt svak for ROSA!
Nøstet opp 190 gr i dag, ja eg elsker når garnet
er i slike nøster hehe
Har temmelig MYE Opal og innimellom er det på
tide å strikke opp litt ;)  


Siden det går mot SOMMER passer 
det fint med ankelsokker, 
går med ull hele året og da er Opal et flott alternativ
når det blir varmt i  skoene ;) 

Strikker på pinne 2,5
og det blir akkurat passe fast ;) 

Strikket Eyelet forsterket hællapp ;)  


Nok en gang har eg dratt frem disse skjønnhetene
fra Cherry Tree Hill, Mmmmmm
Vet`kje kor mange ganger eg har kost med disse, 
men eg finner liksom ikkje ut HVA eg skal strikke??
Det er vel ikkje all verden eg får ut av 2 hesper?
Ånei, eg vil egentlig ikkje strikke sjal......

Men ok, nå skal eg se et par episoder til
mens eg strikker litt på sokkene ;) 





Hvis du er på vei i seng
får du ha en riktig GOD NATT ;) 
Sove godt og drømme søtt ;) 






Go`klem fra en litt søvnig Vibbedille ;) 

Ingen kommentarer: