fredag 15. august 2014

Snart Hverdag igjen :)

Ja, selv om Jr smiler og ler er det SISTE fredag i ferien!
Han både gleder seg og ikkje til skolen, han VET å nyte
fridager og ferier :) Men er det siste innspurt
på barneskolen og neste høst venter 
det nye og store utfordringer :) 

Var tidlig på an i dag og kom 
oss ut dørene for å hente hjem helgekosen-
siste helg skal KnuseKOSES ihjel skal vites ;) 

Ble både nytt penal og noe dill på Jr, 
men det var jammen ikkje ÈN vanlig blyant å oppdrive
på senteret!! ALT var beregnet på dillete jenter hehe
Da blir det en bokhandel over helga :)  


Bortsett fra en del hekling av det blitt lite 
av det meste denne uka, iallefall lite blogging! 
Akkurat det kommer seg nok nå når
hverdagen innhenter oss igjen ;) 

Har også hatt en 2-3 dager med 
sånn halvveis migrene denne
uka og da orker eg lite og ingenting skal eg si deg ;) 
Da er det faktisk bedre med en skikkelig knalltøff
dag og heller være ferdig med det ;)  


Eg har nå sittet her i kroken min med ørepropper og serie
mens eg har heklet på autopilot hehe
Har blitt ganske såååå mange lapper ;) 
Lurer egentlig på hvor mangen eg trenger??
Tro om eg tør regne ut akkurat det, kommer vel miste motet
over kalkulatoren hehe Får trigge nysgjerrigheten litt til ;) 
Uansett er det fortsatt kjempekjekt ;) 

Sjarmøren vår blir 3 år neste måned så eg burde jo tenkt ut
noe til han også, vurderte en ny VIGGO -
må neste ta en kikk hvilket garn eg har.......ELLER.....
kanskje eg må inn til RASMILLA å handle???
Hmmmmm Tja, hvorfor ikkje??
Får legge det i forslagskassa HAHA 


Men du?
Nå har eg funnet meg en NY serie eg skal se;
Revenge, har du sett den? Bra?
Liker "Tonen" på starten så eg bare hekler videre
mens eg koser meg med den ;) 
Ble ferdig med Scandal i går og DEN kan iallefall eg
ANBEFALE på det sterkeste- digget den eg! 

Sånn ellers kommer DETTE til å gjøre
Solstråla Fly Forbannet!
Hun er såååå klar for å starte siste året på
videregående og DA er det skikkelig SURT
å starte med en streik! 
Ja, hun var Russ i år, dvs i 2.kl -dette siden hun
totalt har gått 4 år på vid.g. når hun er ferdig og hun ville
veldig gjerne være Russ med sitt eget kull :) 


Men du?
tar me helg, ikkje det? 




KOoOS deg og ha en super
Fredag og ei 
STRÅLANDES herlig helg ;) 






Go`klem fra ei Vibbedille i helge modus ;) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Der var du, ja.....godt! Ble bekymret over den lange " pausen" hos deg.
Sophia startet på vid.g skole denne uka, og skal jo bo der i ukedagene, med egen hest og greier. Hun kom hjem i stad, strålende fornøyd. Hadde fått mange nye venninner, og vips, så var hun ute av huset igjen, for å treffe venninnene sine her. Trur ikke jeg kommer til å se så mye til henne mer, nei.....
De lappene dine er såååå fine. Jeg orker heller aldri telle, eller vite HVOR mange lapper det må være, det får komme etterhvert.
Var innom jobben en tur på kaffe i dag ( har ferie) og nå gleder jeg meg til mandag, for da er det på'n igjen. Har samlet energi i ferien, serru.
I kveld får jeg en jakke av pinnene, og skal starte på nr tre av fire! Bestillinger av ungdommen. Kan ikke si nei til det.
Ha en fin fredag, og en herlig helg, Vibeke. Klem