fredag 13. mai 2011

Baby Rib og GOD HELG ;))

DA er eg i GANG!!!!


BABY-modus om dagen!




Eg ELSKER Baby Rib, den blir såååå


delikat og lekker!


Tenkte også å strikke en passende ullbukse til.




Glemte jo å si at eg strikker på pinne 2!!!!!




*****




Ellers humper dagene av gårde.


Litt opp og ned og STORE uenigheter på SUS


om hva som bør skje videre.......


KRANGEL er vel det rette ordet!!!




Kirurgene mener eg skal bare slutte med sondemat


når eg har "spist" opp det eg har hjemme......!!!


Dette mener ernæringsfysiologen og fastlegen


er GALSKAP!!! Sondemat må trappes ned


når pasienter er frisk!


Så lenge eg er under utdredning skal eg ha sondemat.


Dette er kirurgene UENIGE i, siden eg ikkje er


en sylfide vil eg tåle en god stund UTEN mat!


Dette er jo REN galskap!






Så utifra det BLÅ i dag kom det brev fra


HELFO med INNVILGING av sondemat


på blå resept-så da gjorde fastlegen min


kort prosess: Han skrev ut en saftig bestilling


på mat og sondeslanger for mat må man ha! hehe


inn til videre tar han ansvaret for styr og stell!




Ja, kirurgen "min" mente eg kunne bare


dra ut sonden selv når eg var ferdig med maten!!!!!!


ER DET MULIG?????


Tror eg gir opp SUS!!!








Men ANYWAY!


er det HELG og den skal nytes sammen med


mann og barn og MYE strikketid!


Det er meldt regn og UNDER 10 grader!!!!


Da er det ikkje mye annet å gjøre hehe








KOS deg og ha en


STRÅÅÅLENDE herlig helg!








Go`klem fra en litt utslitt Vibbedille ;))


5 kommentarer:

Nina sa...

Godt at noen tar ansvar! Ønsker deg god helg også. :O)

gimmeline sa...

Han fastlegen din må du jammen ta godt vare på <3<3<3 Ønsker deg en GOD HELG med mye strikkekos! <3 klem!

Lunamon sa...

Baby i rib er min absolutte favoritt av baby-barne plagg. Varierer i det uendelige, snart en på pinnene her som skal bli kjole til snuppa. I online garn i fargene cerise til mango gul !

Enda godt fastlegen er handlekraftig,
det er vel han som tross alt kjenner deg best.
Stå på og masse lykke til. God helg til dokker.

Gro A sa...

En stor klem kommer flyende fra Telemark. Jammen en tålmodighetspøve du er igjennom. ( + endel annet)
Gleder meg til å se baby ribben siden jeg ikke hvet hva det er .

Anita sa...

Milde himmel... Er det ikke betryggende når legene er enige i hva som er greit eller ikke... :) Stakkars deg... Godt du har en fastlege som tar tak i problemet og gjør kort prosess... :)

Håper du får en strålende dag og helg... :) Kose deg masse... :) holder på med en kåpe i perlestrikk. Gleder meg til den blir ferdig... :)