søndag 1. mai 2011

Då kan eg ENDELIG avsløre:

Stripe etter stripe har eg strikket!

Akkurat 20 farger og 576 gr

Peruvian Highland Wool er blitt brukt på pinne 4,5 mm



Litt felling og kanter måtte til
før det kunne bli en skikkelig FARGERIK....



.........KJOLE!!!

VOLÀ! hehe




Kjolen ble noe vid så eg skulle nok brukt pinne 4,

men PYTT-PYTT den var herlig romslig å ha på!



Var meningen å brodere blomster-kontur

i stedet for strikkede blomster, men eg fikk det ikkje fint til....hmmm




Men i det store og det hele er eg veldig fornøyd!

Litt for varm til bruk nå om dagen,

men blir nok GOD å ha til høsten


Siden det er 1.mai er det klart for NYE Dusser!

BITTAMI er den geniale designeren denne måneden

og SOKKENE er KNALLSTIIIIILIGE!!!!





Så nå har det oppstått SERIØSE problemer.......

Egetlig BURDE eg jo fortsette på APRIL Dussene,

mer e det ikkje løye-med ein gang det kommer

noe nytt på banen så e DET kjekkeast????


+eg har lyst å hekla på teppet og........

Hmmmmm, men ANYWAY, skal UANSETT

KOOOOSA MEG!!!!



Tror gjerna eg rydde litt i kurvene

før eg sette i gang dagens produksjon hehe




KOS deg og ha en HERLIGE

dag og ei FLOTTE uka!!




Go`klem fra en fornøyd Vibbedille ;))











11 kommentarer:

Kristin sa...

For en nyyyydelig kjole, og så godt som du kledde den :DDDD Gratulerer med vel fullendt prosjekt!

Hedvig sa...

Superherlig kjole, Vibbe! :)

Hanne sa...

Jeg må innrømme at jeg har vært spent på hva stripene dine skulle bli til :D en helig og fargerik kjole ble det jammen meg. Den så veldig deilig ut :D

Marieki sa...

wow! Så fantastisk stilig kjole! Den ble jo knalltøff:D

Bitt@mi sa...

Guuuuuuud, for en herlig gladkjole:-) Nå starter jeg på en sånn en, jeg også... Med en gang:-) Ble grådig frista nå, og er litt lei sokker... (er det mulig:-)
Den ble sååå herlig, og ei flott dame inni kjolen, det ser jeg! :-)
Klemmer og god bedring til deg! :-)

Bitt@mi sa...

Jeg må bare vise den fram på facebookprofilen min:-) Håper det ikke gjør noe? :-)

Smarie sa...

Kjempeflott kjole ;o) Herlig og fargerik, akkurat som hu som har den på !

Ann Karin sa...

SJÅ D DU.. Der kom jo avsløringen. : )) Knall stilige kjole. Rååååå fine.

Fru Keilegavlen sa...

Fantastisk nydeleg! Knallstilig kjole! Skjønar godt at denne vert ein favoritt. Håpar alt går betre med deg no!

tintin sa...

Kjempestilige kjole!!!

sipusa sa...

Råfin kjole!! kose deg i selskap, så bra å høre du kjenner deg som stripene det er jo bare toppers:-D