torsdag 20. oktober 2011

Fra HERLIGHET til.....?

Åååååååå SKJØNNASTE Baby Jr ;)))))
Nå er han straks 5 uker, men fortsatt sånn HERLIG
Baby Liten! ;) Klærene kan han begynner 
å bruke allerede nå og en stund fremover.
LYKKE!!! 


De 2 skjønneste guttene i HELE OMEGN!!!
Jr storkoser seg med babyer og Baby Jr
nå ut som han likte dette veldig godt!

Skal ikkje blir lenge til neste besøk!
Mmmmmm *misunnelig* 


Du kan si det sånn at det var SLUTT
HERLIGHETA da me kom hjem!
IIIIIIIK!!!!!!!

Puzi har på en eller annen måte komme seg ut (Hrmf)
og dette var det ME fikk hehe!
Eg VET det er en måte katta viser takknemlighet på, 
MEN trenger hele rommet til Jr være fjør og blod da??
+ at Puzi antageligvis har gått RETT PÅ TRYNET i en
DRITThaug, for henne måtte eg SKURE!!!!
Brukte t.o.m SHAMPOO!
Det stinka jo HOR !!!!

Jadda, nå har eg roet meg ned og Habibi har plukka fjær!
Har inntatt roen med Bugga og kaffi, 
DET så! hehe

Huska t.o.m å kjøpe lys idag så snart er det
FULL FYR med telys og høsthygge! (Mmmmmm)

Gleder meg til NESTE helg!
Da stiller me vel klokka TILBAKE, 
dvs eg kan tenne lysa i 16-17 tiden
Mohaaaaaaa+ at eg kan finne frem hodeskallene våre!
Blir jo litt kult da, selv om Halloween styret
ebbes ut mer og mer for hvert år......
Liker best JULA eg!!!

Nå skal eg bare gjøre ferdig sjalet
såååå skal eg starte på Baby Jr sin Julegave!
JEPP!!



KOS deg og ha en
EVENTYRLIG TORSDAG!



Go`klem fra en kosete Vibbedille ;))

Ingen kommentarer: