søndag 23. oktober 2011

Stephen West under Juletreet ;))

Da var det MEADOWBROOK  som ble mitt
Stephen West prosjekt nr 2;))

Har en KUL person i familien som EG
syns har en Urban Look som vil kle dette sjerfet!
Håper bare det faller i smak


Eg ELSKER jo strukturen K2 P2 resulterer i,
så dette er et PERFEKT hjernedødt FILM Prosjekt!


Eg ramla for 2 prosjekt i dag, 
LAVA FLOW er det andre.
Også dette er K2 P2 And I`m loving it!!! 


Tror dette kommer til å bli den lekreste
HALSEN eg noen sinne har strikket!

Tiden frem mot Jul ser virkelig LOVENDE ut!
Så nå er det bare å "fyre opp" pinnene 
og koste avgårde!!!


Nå har eg PARKERT godt oppi sofaen
med et GODT TEPPE rundt meg!
Korsryggen/hofta er litt vrang så
eg tenker eg knabber til meg fjernkontrollen
og bare sitter her resten av kwellen!
JEPP!



KOS deg og ha en
HERLIG søndagkwell!



Go`klem fra en Optimistisk Vibbedille ;))


2 kommentarer:

Wenche sa...

Så flotte prosjekter du har funnet fram til. Gleder meg til å se de ferdige:)

hobbyvenn sa...

Så mye fint du lager. Ja, vet jo det fra før da, men blir alltid like inspirert når ejg titter innom bloggen din. Sjalet har jeg flere nevøer som kunne brukt, takk for tipset... Og halsen var jo også lekker, niesegaver? Hm, må visst få fart på pinnene og få ferdig alt jeg holder på med her... Ønsker deg en flott uke!