søndag 10. juni 2012

Et par striper kanskje?

Det har da blitt noen striper i helga ;)

Højlands Ull er virkelig herlig å strikke i, 
ja hvis en ser bort fra at det stinker litt hehe
Men det blir extra godt etter en liten vask ;)

Har ikkje bestemt meg om eg skal ha knapper som
åpning på skulderen eller om den skal være lukket.......
Garnet er så tynt at eg er redd for at det
blir vanskelig å få kantene fine....Hmmmm
Får se ;) 


SEEEE den NYDELIGE Blodstråpen eg fikk
av Wenche som var her på besøk i går kveld ;)

Det ble en skikkelig skravlekveld, 
kjente eg var underernært på det hehe
Kjempekoselig!


I går fomiddag da eg satt her oppdaget eg
serien Himmelblå inne på Lyse ;)
Sjekket den ut og ramla pladask!
HVOR var liksom eg når den gikk på Tv??

ANYWAY, nå sitter eg her helt fortapt
og er halvveis på sesong 2 ;))
Enda en del igjen å se-HELDIGVIS!!!




Men du?
KOS deg og ha en
HERLIG søndag videre ;))




Go`klem fra en bedagelig Vibbedille ;))

5 kommentarer:

Sylvia sa...

Heisann
Enda et nytt strikketøy, ser jeg....hm Vel, det får snart jeg også, for til onsdag drar jeg til Danmark igjen. Skal på Strikkefestival i Silkeborg. Blir nok litt garnshopping da, tenker jeg.
Blodsdråper......heter den det? jeg vet om et annet navn på den blomsten, men ser du ikke at det er ballerinaer med kjoler, da?
Du ser på Himmelblå, jeg og sønnen ser på Dexter. Vi er nå på den 5 sesongen, og der stopper den....håper de er igang med 6 sesong, for det er sååå spennende.
Fortsatt fin søndag!

Wenche sa...

Takk for i går, koselig å få komme på besøk til deg:)

Janicke Lekang sa...

Du er såååå kjapp atte!!! Strikker i vei her å, men har ikke sjans til å henge på i ditt tempo. Gleder meg til sommerferien og mere strikketid! Klem!!!

siddisisalou sa...

Du har alltid så masse kjekt på gang på pinnene dine. Jeg kjøpte med meg Himmelblå sist jeg var hjemme, og viste ikke at det var en fortsettelse. Den må jeg prøve å få med meg.

Monstermønster sa...

Striper er råkjekt, det går liksom mye raskere enn ensfarget. Lykke til med å finne en ny serie på tv, jeg er ikke så glad i fotball jeg heller.