søndag 17. juni 2012

Julegave Strikk ;))

Da er eg i god gang med vott nr 2 ;)
Var bare helt GLIMRENDE å strikke i dette garnet! 


Vott nr 1 ble ferdig i går og DEN ble god kan du tro!
Garnet har skikkelig spenst, derfor tror eg ikkje
disse kommer til å bli noe slapsete!
Klostergarn heter det, men dessverre 
har eg ikkje funnet det på nett, 
det er 100% Ull og visst nok egnet for toving.
Eg syns det er for fint eg, ja til toving altså ;)

Vott nr 2 skal bli litt anderledes enn nr 1, 
trooor nemligen eg skal flytte litt på stripene ;)
Kjedelig å strikke 2 klin like ting, ikkje sant? 


Pr nå kunne eg tenke meg å strikke flere par, 
supre Julegaver ikkje sant?


I går kokkelerte Habibi noen timer på kjøkkenet, 
resultatet ble himla mye Pajela og Rekechips-
dvs det det ble søndags middag også ;))


Samtidlig laget han en knall dessert!
Her er det sjokoladepudding m/Marie kjeks på toppen.......


......etterpå heller han karamellpudding over Mmmmm


Deilikt??
ANBEFALES!!!!


Andre er litt mer ensidige i kosten hehe
Alle 4 ungene har nå begynt å få litt fast føde, 
det NYTES med STOR iver ;)
Her går det unna med rå sei og litt Kattunge melk ;)



I dag er det sløvesen søndag, 
det inkl film, strikking og pysj ;)
Jr ligger under dyna og snufser og harker, 
men han sier nå han er bedre-
eneste er at det har satt seg litt i øynene, 
men det meste blir bedre med litt Kamomille Te ;)


Tenker nok eg fortsetter på vottene med en
svippas innom WM genseren til Jr ;))







KOS deg og ha en STRÅLENDE
søndag og ei FLOTT uke!

Siste uke før FERIEN!!!







Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Arielle sa...

Flott vott ja det er moro å strikke når garnet er godt å strikke med.
Så store kattungene er blitt de er bare nydelig.

Desirée sa...

Så flink du er som er begynt med julegaver allerede! Ser ut som det blir fine og gode votter det der. Så himla mye god mat du frister med også ;) Har ikke spist frokost i dag, så nå kjenner jeg magen snurpe seg her og roper etter mat :)

Ha en flott ny og kreativ uke!

Mitt lille roterom sa...

Litt av ei dame du som allerede jobber med julegaver... Jeg har liksom ikke helt tenkt tanken på det engang ...
Og du!! Den desserten så bare helt nyyyydelig ut ..!! Ja, maten ellers også, men særs desserten :D
Småpusene vokser seg store og sterke ser jeg....

Ha en fin dag videre - klem fra meg!