fredag 14. september 2012

En HERLIG Høst Helg ;))

ENDELIG-i dag ble det HAMSTRET telys
og ikkje minst kubbelys på Nille ;))

Har vært litt fraværende den siste uka og det gikk
meg hus forbi at skuffa her var TOM!
Det er jammen sjeldent!

Men er det HØST og da må man ha
masse lys i hus-nå er kosen komplett ;)) 


Etter å ha vært på lue kjøret de siste dagen er eg igjen
tilbake hos SinnaSau jakken ;)
Dette blir nok en Over Size sau, men det er jo IN
med store ting så eg droppet opprekking ;)

Jammen ikkje lenge til eg er ved vrangborda, 
hvis det ikkje dukker opp noen fristene små prosjekter
regner eg med at eg snart er i havn ;)


Skal bare sitte her å sulle i kveld og nyte kvelden, 
hadde meg en kwil på hele 3 timer i dag så
natta kan bli lang hehe

I morgen er det høstmarked her i Tananger
og der må eg en tur i kikke i morgen ;)


HER  kan du se hva Mona fikk
i posen hun vant på Jubileumet 
mitt forrige helg ;))



Du må KOSE deg og NYTE
denne HERLIGA helgå!






Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;))

4 kommentarer:

Wenche sa...

Koselig med lys, jeg var og på nille i dag, men fant ingenting spennende. Så det ble bare telys på meg. Ha ei strålende helg:)

sissel sa...

Lys er koselig, det går noen kilo av det i løpet av høsten og vinteren. Det ser ut som du har fått ordnet skikkelig i vinduet/på golvet med masse lys.
Sinnasauen blir fin den, og du skal se den blir god og varm.

Pernilla sa...

Ja, nå er høsten her og igår tente jeg opp lys i stuen. Det blir en så koselig stevning inne i sofakroken. Jeg har vært og sett på hva Mona fikk, herlighet for en stor godtepose, der kan Mona kose seg. Sauene dine blir kjempefine!
God helge-strikking!
Klem Pernilla

Blammy sa...

Utrolig koselig.. Her er det full fart i strikkeriene.. jammen får du produsert en del... Ha en fin søndag videre...