torsdag 11. oktober 2012

Bare JUKS, men ikkje fanteri! ;)



Herlig når man bare kan mixe og trixe de fargene
man liker aller aller mest ;)

Når det  i tillegg blir en KUL bruksting, 
ja da er det bare å KOooOSE seg ;)



Tenk å drive med JUKS og i tillegg gå FRI?? hehe

Du må nesten bare stikke i hylla/kurven etc å finne deg
3 av dine beste farger og sette i gang!

Selv har eg en bra lager av Mor Aase Superwash
og en HAUG med pinne 3-så valget var enkelt til disse ;)
Med disse valgene passer de til en litt liten damehånd
derfor må eg mixe litt for å få noen selv ;)

Dette er mine første, men så absolutt ikkje de siste!



Regner med at du akkurat nå sitter å tenker;
"Hmmm tro hvilke farger eg har....Hmmmm"
Ja, hva venter du på?
STIKK å SJEKK! hihi







KOooOS deg max og ha en
deilige torsdags kwell!
Det skal eg!






Go`klem fra en optimistisk Vibbedille ;))

9 kommentarer:

Tebasile sa...

Det var kule votter. Moro når man kan jukse litt og slippe unna med det.

StrikkePia sa...

Der fersket du meg gitt. Jeg lå akkurat her og lurte på hvilke farger eg vil ha. :-)

Dine er knallstilige <3

Kristin sa...

Åh, de var tøffe! :D

Nina Kristin sa...

Hehehe jada, jeg satt akkurat å tenkte hvilke farger jeg har ;)
Så det var dette du holdt på med igår!! Skikkelig stilige!
Ha en herlig kveld :)

Unknown sa...

Lagret, tusen takk for flott ide :-)og dine var veldig lekre:-)

Anonym sa...

Hei! Jeg lurte på den Fana jakka el var det genser. Kan du legge ut bilde av den ferdig, Synes den var rå tøff,:-))

Linda sa...

De var kjempe fine,likte fargene godt:)

Quiltefeen sa...

Hihi, du traff godt på flere, ser jeg.. Jeg tenkte akkurat på farger jeg også.. :)
De ble knalltøffe!! Mønster lagres, og votter settes på den nå 10 mil lange to-do listen min.. :p
Ha en strålende fredag, og en fantastisk helg!!
Klem, Kristin

Birkus sa...

Oj oj så flott disse var. Litt irriterende å sitte på buss fra Bergen til Flå når jeg leser dette. Nå må jeg jo vente helt til søndag før jeg kan sjekke garn lageret mitt :-) riktig god helg til deg!