tirsdag 15. januar 2013

"Udyra" og skjønnasen ;))

Jadda selv de STØGGESTE sokkene i skuffa trenger
OPPMERKSOMHET-tenk det så!

Etter 2 timer under dyna sent i ettermiddag var det
skikkelig KALDT da eg våkna!

Siden Jr lå langt under dyna inne i stua la han ikkje merke til
alle de 8 minus som sneik seg inn den åpne skyvedøra!

Var søren meg rett før det var RIM på parketten!
Da er det jammen godt man har sokkeskuffa på
gutterommet, treiv hele 3 par før eg fikk på lyset
og fikk de på meg i en jæ......fart hihi
Mmmmmm GODT & VARMT!

Det er tirsdags kveld, dvs SERIER-
derfor har eg slengt stubbene på bordet ;)
KOooOSE kwell ser du ;)

På pinnen er snaaart Eiku ferdig og eg tror
jammen meg eg har EIN T Meis som
passer PØRFEKT til en slikt sjal-jadda eg meldte meg
26ppii, altså sokke-along i år, derfor strikker eg SJAL!
Helt utrolig hvordan lysten endrer seg gitt!
Dette er det 5. sjalet siden midten av desember hehe



Er sååååå KOooOSELIG når niesa vår sender bilder
av BabyJr etter hvert som har bruker tingene eg har strikket ;)
Denne Nøstebarndressen fikk han til 1 års dagen
nå i september-er ganske stor enda, men desto lenger 
kan han bruker den. Eg strikket også lengre armer/ben+
lengre vrangborder sånn at den er enkel å brette opp-
ERGO kan den brukes ENDA lengre ;)

Dette bilde var jo en skikkelig GLAD bilde!
En flott blinkskudd av en strålende blid
og fornøyd skjønnas 
Kjenner det snart er på tide å få noe
gutte greier på pinnene igjen-det kommer nok!



Kan jo ta med en lite UPDATE på Jr;
Var hos legen i dag for Crp Kontroll.
På lørdag var den 140 og idag 48, så den renner snart ut!
Eneste er at viruset har også nå satt seg i de skjønne
brune øynene til Jr, men antibiotika`en skulle ta det
sa legen og anslo det som problemfritt ;)

Satser på at han bare blir bedre og bedre, 
regner med at det blir skole fra mandag av igjen!
Da får det jammen være NOK syke dager!




Men ok, 
nok skravling for i kveld ;)

KOS deg og ha en FLOTT
onsdag, blir nok en fin dag det også!




Hvis bare piggtråden i MIN hals kan forsvinne!
Hysj! hihi





Go`klem fra en litt sliten Vibbedille ;)) 

2 kommentarer:

Wenche sa...

Kjekt når ting en lager blir brukt. Gode gamle raggsokker blir aldri feil når en fryser på føttene:)

hobbyvenn sa...

Så bra at junior er litt bedre. Håper det går frt over med resten... Herlig bilde av skjønningen med dressen du strikket.