mandag 18. februar 2013

Diverse fremdrift ;)

Er nå kommet LITT i gang på Domino teppe, 
og det er fortsatt GØY å strikke det ;)

Nærmer meg TOMT av det grå garnet!!!!
Klarer muligens en lapp til, jammen godt eg skal en
tur på Sparkjøp denne uka for det andre grå eg hadde
var jo SELVFØLGELIG i feil nummer!

Dette teppe har også blitt et prosjekt i Ski VM
og på jakken er eg ferdig med bolen og klar for ermene.
Grunnet migrene i går og litt vakum 
hode i dag må eg iallefall
vente til i morgen med de-fikk nemlig vondt i nesa av
Holst garnet og ble litt ør i hodet hehe
Eg er VELDIG vàr på lukter noen dager før/under/etter en
migrene runde for eg reagerer ikkje ellers ;)

Men det er ingen problem, eg bare....... 


.........melder inn et NYTT prosjekt i Ski VM-
er liksom ikkje verre enn det hehe
Kjenner nemligen en liten skjønnas som trenger
noen Slike Bukser fra høsten av igjen, 
ergo er det bare til å legge opp ;)

I oppskriften står det dobbel Fabel, men eg har en favoritt
blanding som sier sokker garn (type Regia og Opal)
+ en tråd tynn alpakka=Knall godt ;)



I kveld har eg krøpet inn i en
OVERsize OnePiece og skal virkelig kose meg
her i sofakroken ;)
Ute er det tåket og guffen så masse lys er tent her inne






KOS deg masse DU også
og ha en koselig kwell ;)






Go`klem fra en "fin i form" Vibbedille ;))

Ingen kommentarer: