mandag 4. februar 2013

SKI VM Prosjekt


YES! Da har eg hatt et raid på Vibbedille Shoppen!
Som eg nevnte tidligere var eg mer sugen på en tynn
VÅR Jakke enn en tjukk Marius jakke ;)

Eg har bestemt så langt at jakken skal IKKJE bli
FOR stor, den skal ha raglan og den skal gå til hoftene.

Har funnet frem Still Light oppskrifta og skal bruke
den som et utgangspunkt-eg liker veldig godt halsen
og økingene på denne.

Dessuten er det enkelt å tilpasse underveis ;)


Som du ser så ramlet eg ned på Holst Garn-
jakken blir Clementine i hovedfarge + 
diverse farger i striper tenkte eg, mulig ting
oppstår etter hvert, det er DET som er gøy!

GLEDER meg hemningsløst til VM starter!!




Det blir nok en noe LANG kveld siden
Jr "glemte" å vekke meg fra kwilen!!!
Ble nesten 3 t i dyp søv, men en dusj fikk
skrotten i gir igjen så nå er eg klar for litt strikkings!
Snart ferdig med Hitchiker ;))







KOS deg masse og ha en
herlig kwell og ei FLOTT uke!








Go`Klem fra en glad Vibbedille ,))

4 kommentarer:

LindaE sa...

Fy søren for nokre fine fargar:-)!!! Og DET herlege garnet. Dette må bli bra, gler meg til å sjå resultatet!

Wenche sa...

Deilige farger, Holst liker vi:)

Quiltefeen sa...

Wow!! Gleder meg masse til å se hvordan jakken din blir!! Lekre farger og nydelig garn.. :)
Ha en super dag!!
Klem, Kristin.

Gro A sa...

Nydelige farger. Gleder meg til å se jakken ferdig:)
Og forhåpentligvis så får vi et eller flere underveis bilder :)