torsdag 30. mai 2013

Gamle favoritter-NY iver??



Nå har eg vært medlem på Ravelry siden 2007-
dvs det blir en GOD DEL favoritter i løpet av årene ;)

I dag gikk eg tilbake til første favoritt!
Bestemte meg for å plukke ut 5 som eg kunne tenkt meg
å strikke/hekle i dag........DUMMESTE eg kunne ha gjort! hehe
Ble jo helt frelst!


ALLE bildene i dette innlegget er lånt fra Ravelry ;)





Curlicue syns eg er like fristende i dag som da, 
det er det første teppe eg strikke på engelsk-
endte opp med å strikke 2 stykker faktisk ;) 


er jo bare helt FANTASTISK!
Innbiller meg at det ER enklere enn hva det
ser ut for, men tror eg velger å bare nyte dette ;)

Hadde eg heklet dette ser eg for meg at eg hadde brukt
litt grovt garn og kanskje brukt det til et "pynte" 
teppe på gulvet i en hall ;) 


Stained Glass Blanket har eg beundret MANGE ganger!
Nå ganske nylig fikk eg tak i en e-book med en mengde
hekletepper, deri blant dette!

HER kan du klikke litt så får du nok tak i boka ;) 


French Marked Bag tror eg at eg har lagret i ALLE
årsmappene mine med oppskrifter-men det blir aldri gjort!
Irriterer med GRØNN over det hver gang eg ser denne ;)
Syns den er UBERkul ;) 


Color Me ligger OGSÅ halvferdig i en kurv......
Var egentlig planlagt som sengeteppe til Jr, meeeeen......
Det dukket vel opp noe annet.....IRRITERENE når eg
ser hvor KULT dette er ;)

Men, satser på at det blir MANGE flere GrandTante unger
og ikkje minst: Før eller siden dukker det vel opp noen barnebarn hehe




Egentlig litt lite driftig i dag, 
har nå strikke noen økinger, men det er jammen ikkje
noe å hoppe i taket av.
Formen er fin, men eg har liksom sikkert vært litt sløv ;)
Men er eg klar vettu, skal gjøre
en kjempeinnsats nå på kvelden, ikkje så varmt heller nå ;)

Nå har eg finreint ang neste Umaro;
Starter på lørdag, hvis eg hekler 4 cm HVER dag
i 50 dager er eg i mål-
da har eg også god tid igjen til vasking/blokking ;)
Jepp, det GLEDES ;)








Nå må du også kose deg
og nyte denne fine sommer kvelden ;)







Go`klem fra en ivrig Vibbedille ;)

Ingen kommentarer: