mandag 20. mai 2013

Son of Stitch`n bitch

Son og Stitch`n bitch boka kjøpte eg for noen år siden ;)
Digger boka-selv om det er en del spesi i den hehe
men det er en del KULT også, har bla strikket luer til Jr

Syns det er en veldig kjekk bok å ha i samlingen, 
få ideèr og bare sitte å bla ;) 


Satte å bladde i den i dag med mål for øyet å finne noe
kult til Jr-GENSER hadde eg i hodet ;)

Jr elsker hettegenserene og eg fant disse 2!
Begge 2 var akkurat like kule syns eg og hvis han velger den
til venstre kan eg bruke litt av NORO garnet eg har liggende ;)


 Er ganske sikker på at jakka til høyre vil falle i smak!
Dødningshoder er ALLTID vellykket!

Eg kunne også tenke meg genseren med fletter!
Ååååå den var kjempefin!

Har altså NOK en gang havnet i et dilemma!
Meningen er at han skal ha noe NYTT til skolen
i høst, så muligheten for at det blir MER enn èn er stor ;)

Er SÅÅÅÅ glad for at eg har en ganske solid
strikkebok samling ;) Av og til når eg ikkje
gidder å strikke (ÅJA, det skjer hehe) er det kjekt å sitte
å bare bla og bli inspirert! ELSKER strikkebøker ;)


Som du ser er det typisk vestlands sommer i dag hehe
Moderate grader, dvs EG har fungert (ALT er relativt!)
Det har vært litt regn, men sånn type sommerregn (!!?)
Friskt og luftig så hodet har vært tilnærmet på plass-
komlene har gått over til en veldig irriterende hoste!
Dvs at eg snart, ganske snart er frisk igjen ;))



Tv kvelden ser litt kjip ut i dag......
Savner "Klaus på Kanten".......Hmmmm
Men i ettermiddag startet eg på en ny serie hehe
Begynner å bli litt tynt av hva eg liker på Netflix nå, 
men eg startet på The 4400 så får 
eg se hvor langt eg kommer ;)
Er ikkje så fan av sånn unaturlig, men ALT er bedre en
fotball på TV2........

Ellers blir det heklings her i kroken, 
det kan eg LIKE ;)






Håper du har hatt en fin pinse og langhelg!
KOS deg i kveld og ha
ei SUPER uke!






Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;)

1 kommentar:

Sylvia sa...

Det er supermorro med strikkebøker. Jeg har noen hyllemeter selv i bokhylla. Og mange av dem har jeg aldri strikket noe fra, men som deg, elsker jeg å bla i dem og få inspirasjon. Og noen ganger ser men noe nytt man ikke har sett før......
Jeg håper du finner en genser til slutt. Men du kan også sette sammen de forskjellige modellene du liker.
Lykke til med det, og god bedring. Klem