lørdag 13. juli 2013

Clean All Over!

Nå skal det vaske ser du ;)
3 kluter i Petunia er ferdig, Juhuuuuu ;) 
var UTROLIG kjekke å strikke ;) 

Har planer om flere (disse er Habibi sine!)
Tenker det blir noen julegaver med magebelte på, 
ønsker meg NY printer til bursdagen neste måned ;))

Har designet en del tidligere, 
bla gavelapper og det må eg få fart på ;)
Greit å bruke utdannelsen (Gr.Designer) til noe fornuftig  


Den 5.kluten ble lekker, selv om den var enkel ;)
Gjorde seg veldig godt i kritt hvit ;)


Nå fortsetter kwellen med Bird Cherry 
og Milo KOooOS ;)


 Knaske kosen er på bordet 
så her er bare velstand hehe



Har hatt en VELDIG fin dag gitt ;)
Sov litt for lenge, men valgte å ikkje stresse over det, 
er jo trossalt FERIE ;)

Jr ble med TH (nevøen vår) på Kvadrat og da
ble det jammen meg frokost(??)/lunsj på Mexicana-
Jr var i Nachos himmelen ;)

Formen min var relativt bra i dag så eg
tok meg turen til Forus å hentet Solstråla på jobb ;)
Skal ikkje mye til før den GODE samvittigheten øker +
at hun fikk kjøre hjem og det gjør godt for sertifikatet ;)

Nå er hun over halvveis, neste måned er det
Glattkjøring og nytt sikkerhetskurs-
så planen om å få "lappen" til 18 års dagen i november
er helt klart innen rekkevidde *ME LIKE*

Er såååå GLAD for GODE dager!!
Humøret stiger og de andre er også glade, 
mer enn vanlig iallefall ;)
TYPISK meg glemte eg ut SUS på onsdag!!!
Var på hytta den dagen eg, glemte å sjekke filofaxen!
Må ta en kjapp tlf på mandag.......*flau*





Men ANYWAY;
KOooOS deg og ha en strålende
herlig lørdags kwell ;)





Go`klem fra ei "godt humør" Vibbedille ;)

4 kommentarer:

Tebasile sa...

Flotte kluter, jeg må også lage noen magebånd men er ei kløne med slikt så jeg utsetter hele tiden.
Tenker det blir godt når lille frøkna di får lappen

Ha en flott lørdag og de jordbæren skulle jeg gjerneha hatt noen av.

Stor klem

Husmorspira sa...

Fine kluter, artig med litt strikk hvor en blir ferdig med noe hele tida :) For DET er jo det kjekkeste!

Sylvia sa...

Så fine klutene ble da, Vibeke. Håper du liker Petunia. Husk, det var jeg som introduserte dem for deg, hi hi
Håper formen din er på topp.
Jeg er litt trett, full uke på jobb, med omorganisering, og nåhar jeg nettopp vasket gulv her hjemme, på seneste lørdagskvelden!!!!
Jeg har strikket sokker av noe av garnet jeg fikk av deg, og er igang med et plagg i et annet nøste.
Jeg jobbet i reklamebransjen i flere år, og har også jobbet som grafisk designer. Morro at vi har gjort det samme, da.
Nå skal jeg snart hente Sophia hos ei venninne, så har jeg lyst til å stupe i seng....har nemlig skiftet sengetøy i kveld også. Her går det unna når jeg først er igang.
Ha en hyggelig lørdagskveld.

Petronella sa...

Flotte kluter Vibbedille :-)