torsdag 11. juli 2013

Juniper og IKKJE Jupiter!

I dag har det vært en strålende SOLRIK hjemmedag ;)
Å nei, eg ble brun nok i går eg så eg fikk
jammen gjøre litt i heimen + eg fikk strikket MASSE
på plikt prosjektene mine *LYKKE*  


Juniper kluten ble ferdig i går og eg ble VELDIG
fornøyd med en svart klut, det ble forresten Habibi også ;)

Eg la opp 51 m i steden for 61 og da ble kluten
faktisk 28 X 28 cm, mer enn stor nok-
gikk med 42 gram ;) 


Veldig fint med med kluter i gråskalaen, så klut nr 5
som er "White Birch" skal bli kritt hvit ;) 
(Skal legge ut link til ravelry siden når den er tilgjengelig)
Men det er ikkje for sent å bli med 
å strikke i skjønn forening, 
meldt deg inn i Facebook 
gruppa Bittami Designs for Strikkelystne 



skal eg nyte en stor skål med
Habibi sin Kylling/pasta salat og legge
opp til en ny klut!






KOS deg og ha en
aldeles herlig kwell ;))







Go`klem fra en lykkelig Vibbedille ;)

Ingen kommentarer: