lørdag 25. juni 2011

Happy FISK ;))

Jr selv sto for dagens kveldsmat;))
En liten, men FIIIIN lyr!



Selv passet eg på at det ble
fersk fisk til Puzi hehe



Her er det nevø TH som viser frem den

største torsken Habibi fikk-KJEMPEFLOTT!!!



Her er det diverse delikatesse middager!!!

Mmmm på mandag blir det makrell

m/sur agurk salat, rømme og potet :)


Puzi ble ellevill og yr

og har ENDELIG skjønt at det finnes VIRKELIG

en FISKE himmel *ler*


Jr snaddret i seg en vidunderlig kveldsmat!

Sprøstekt småtorsk!!!

Mmmmm





Det har virkelig vært en EVENTYRLIG dag!

Sola skinte og været var PERFEKT....

MEN hekkan såååå KALDT det var uti havgapet!!

Skriver me virkelig 25.juni!?!?!?!?!

Eg BARE spør!!!



Men, siden me er erfarne piknick folk

var det med litt flaks at det var et pledd i bilen!

Eg ble parkert i en solstol og DER satt eg!

Me var på ei SVÆR flytebrygge utenfor

REDNINGSSENTRALEN her i Tananger,

og eg skal hilse og si at den GYNGET hehe

Så nå har eg sjøgang på krykkene hehe



Har fått varmen i meg nå etter en GLOHET dusj

og nå skal kvelden tilbringes i Onepiece

sammen med GOD kaffi og strikketøy!

NYYYTER!!!!




KOS deg og ha en fortryllende

koselig lørdag!





Go`klem fra en OVERLYKKELIG Vibbedille ;))



3 kommentarer:

Rigmor sa...

skikkelig happy fisk ja :) Fisk er alltid godt, vi fikk masse makrell i uka og har spist både kokt kald og stekt. Herlig. Kos dere med fisken :)

Sisselshverdag sa...

Jeg må si jeg blir imponert over alt du får til selv om du nesten ikke kan gå, og i tillegg går med den sonden :D

Ha en koselig lørdagskveld :D

hobbyvenn sa...

Å så deilig med fersk fisk!!! Men at det var kaldt kan jeg godt forstå. Kan ikke si at sommeren er påtrengende nærværende... Håper du får en fin uke.