mandag 1. august 2011

En KOSELIG ferie uke ;))

FØR fuglene våknet forrige søndag var Jr

og eg inni Stavanger og hentet ferie gjesten vår!



Var jammen ikkje mye folk i byen, men me hadde
skikkelig koselig selskap likevel!



Sett noe sååååå skjønt??

Bare synd me ikkje hadde med frokost!!



Mandagen ble det en tur i Tananger.

Jr stilte villig opp som modell

og var fullstendig klar for et BAD!

Men akk så kaldt-ja selv i juli!!!

HVOR ble sommeren av?????

Har DU sett den??


kan iallefall PerJorun si hun

har vært på Krabbeloftet!

(ELLER, dvs HUSET me i Krabbeloft gjengen "bodde"!)



Dårlig med jenter i havna,

men "Jentene på Flatholmen" fikk duge!



Ankeret utenfor Hummeren er stas



SLIK så vel HIMMELEN ut denne uka!

DVS det ble DÅRLIG med Piknick!!!



TIRSDAG var det UT PÅ TUR!!

Mammen var sjåfør og ME shoppet! hehe



Det ble Lafthuset, Idèstova på Bryne, Klepp,

og Ullvaren på Sandnes.



Det ble en kilo Offwhite Perfect

og 11 nøster Viking Alpacka/Silk på meg


Ja t.o.m litt blomster ble det!

NYDELIG!




Dette fant eg på Ullvaren på TUR NR 2 om fredagen!

Onsdag og torsdag var me i AMØBE tilstand

etter turen på tirsdag hehe



Men me maktet nå StrikkInnom her på torsdag,

da var en gjeng av Stavanger damene her på kvelden

KOSELIG!!


Lørdag ble det en Joggedress tur til

Hafrsfjorden!
Det er ganske HEFTIG og FLOTT!!!



SÅ svippet meinnom Sola Stranden.

Å NEI EG BADET IKKJE!!!


SOLA er det flott, ja i all slags vær t.o.m!



Mmmmmmm



Nyyyydelig Mmmmmmmm ANBEFALES!!!

Alpacka/Silk fra Viking var LEKKERT!!!

Her er eg godt i gang med DARRIN!


Snopet litt garn på "GarnKurven" på Sola også......

Så nå har eg OGSÅ DETTE på nålen.......

Blir LEKKERT!!!



Heldigen meg fikk tak i AKKURAT orginal fargene!!!

JUHUUUUUUU





Men i dag er uka over.......

PerJorun reiser hjem, alle GODE ting ender så fort!!!



Så i kveld blir det en tur rundt i Stavanger

før bussen kjører mot nord.



MEN, først skal hun PAKKE!!! *ler*

KAN jo bli et SYN for øyet!!!



Nå skal eg sette meg å strikke litt

og bare nyte denne fine dagen!



TAKK for at eg har vært savnet denne uken!

DET er KOSELIG å lese i kommentarene!
*Smiler*




KOS deg og ha en

FLOTT mandag!




Go`klem fra Vibbedille ;))




1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, er du bedre nå som du har fjernet sonden? Skal du ta ct på sykehuset?