lørdag 31. desember 2011

Takk for det gamla! ;))

Da er det vel dags å takke for seg og 2011 ;)

Har vært et turbulent år med mye som har skjedd!
Ble et lang og irriterende sykehusopphold i vår, 
men påfølgende 3,5 mnd med sondemat!! 
DEN repeterer eg ikkje om eg får bestemme!!!


Var jammen ikkje mye sondemat å se i kveld nei!

Habibi har stått på kjøkkenet både i går og i dag-
resultatet ble 21 NYDELIGE retter som me nå har
kvesset oss med! Blir nok et matinntak til i kveld ja! 


 
Marinerte kylling og lammespyd


Tabole!
Mmmmmmm MIN favoritt!!
INGEN lager den som Habibi! 


Batata Harra oppi venstre hjørne, Kibbhe i høyre hjørne
og Babbaganosh foran Mmmmmmm 


Avakado, oste swiha og kjøtt swiha 


Løksalat og Kafta

All ære til Habibi for et lekkert måtid-
han fortjener virkelig å strekke seg på sofaen litt nå!

Nå er det kaffi og en røyk som teller!
JADDA, me KAN kose oss me ser du!! 


Eg har ALLEREDE startet på det KULE sjerfet
i Rasmilla Yndlingsgarn!
Var noe dill med det oppleggs greiene, 
men skal man følge oppskrift så skal man det!
Kommer tilbake til det i et mer strikkerelatert innlegg.


Nå vil eg bare takke blant annet DEG for at DU er en
av mine blogg venner, og TAKK for at du følger meg-
DET setter eg stor pris på!

TUSEN takk for nye vennskap som ble til i 2011
og eg ønsker at NYE vennskap oppstår i året som kommer!

Spennende å bli kjent med nye mennesker!

TUSEN takk for masse fine og KOSELIGE hilsner
her på bloggen-det setter eg også stor pris på!

Satser på å fortsette å blogge videre i 2012-
det blir nok et spennende år!

Habibi reiser ca 9.januar til Libanon, 
mye som skal ordnes og klareres, 
skal holde deg oppdatert her inne om hva som skjer.

Ellers satser eg på å bare KOOOOSE meg
i det NYE året! MMmmmmm
Eg GLEDER meg!!!


SÅ da sier eg bare
TAKK FOR DET GAMLE
og ha en fredfull å GOD feiring!
ME blogges neste år!!




EN SKIKKELIG GOD KLEM FRA
VIBBEDILLE! ;))


13 kommentarer:

Fargeheimen sa...

☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
Ønskjer deg og dine eit godt nytt år.

Mvh. GreteR på HB.

Ann Karin sa...

Takk for mangen koselige blogg innlegg. Har hatt mange fine stunder her inne hos deg. Smile og kose meg. Glede meg og fortsatt følge deg i 2012. DU jammen e du heldige med han maen din. Syns eg kjente smaken av den maten han har laga ;)) Godt nytt år til deg og dine.

Tebasile sa...

Takk for det gamle året og godt nytt år til deg og dine.
Nyttårsklem fra Elisabet

Hilde sa...

Tusen takk for en inspirerende blogg! :) Koser meg virkelig med bloggen din!
Igjen takk for den flotte julegaven! :)
Godt nytt år!! Klem!

Wenche sa...

Takk for året som har gått Gro vibeke. Har hatt mang en koselig stund her i bloggen din. Ha en fortsatt fin nyttårskveld og så koser vi oss videre i 2012. Masse nyttårsklemmer fra Wenche

Winnie Proud-Swaan sa...

Ønsker deg og dine et herlig kreativt og kooooselig nytt år!
Gleder meg til å lese og nyte de koselige bloggene dine heeeele år 2012.
God nettklem fra Winnie (((^^;))) <3<3<3<3

sissel sa...

Ønsker deg og dine ett riktig så Godt Nyttår.
Det måltidet der ser bare helt nydelig ut, så jeg regner med at dere koste dere en god stund ved det.
Klem.

Soline sa...

Det måltidet så herlig ut!

Godt nyttår til deg og dine!

Gro A sa...

Godt nytt år til deg og dine. Takk for mange koselig lesestunder på bloggen:)

Anonym sa...

Takk for at du også kommenterer tilbake, i tillegg til at du har verdens herligaste blogg sjølv :) GODT NYTT ÅR!

Anonym sa...

Godt nyttår! Klem fra vivi

olos71 sa...

Nam maten såg herlig ut;) Flott blogg du har vibbe;) klem

Karipia sa...

Wow.....jeg skulle gjerne ha smakt all den lekre maten til Habibi.
Ønsker deg og din flotte familie et kreativt godt nyttår og gleder meg til å følge bloggen din i 2012 også. Klæm