søndag 3. juni 2012

In Action!

I dag har BabyJr vært på besøk-
ALLTID like koselig OG livlig ;)

Han er en skikkelig aktiv krabat, 
det eneste som får han til å sitte stille er
"Drømmehagen" på Pc og et halv eple hehe 


JAMMY! 


Første bidrag til Barnehage Garderoben er overlevert, 
Oslo Anorakken falt i smak både hos mamm`en og ikkje
minst hos BabyJr selv!

Den fungerte ypperlig som Superman Kappe!
Han var akkurat som en liten sau der han ilte rundt *ler*

Bare for å besvise at eg strikket en arm i natt +
festet samtlige tråder!!!
Nå gjelder det bare å få ferdig arm 2 og sette
i gang med raglan-det er jo bare kjipp kjapp da ;))
Eller?? 


Det spørs da, for Jr kom med et nøste i dag
og BA om et par sokker, for det meste er nå for lite!
Da må eg vel neste få et par på pinnene da.....snart!

Jr bruker ull både sommer og vinter!
Sjelden han er å se med kjøpe sokker ;))


Ahaaa i dag har vært en herlig dag!
Dagen begynte kl 03.15!!!
Da hadde eg sovet i ca 24 timer +!!!!
La meg i 2 tiden natt til lørdag og våknet på
lørdag med DEN migrene!!!
Mellom da og 3 i natt var eg bare oppe 4 småturer
før eg igjen dukket under dyna!

Men det var HIMMELSK å sitte her i morges!
Først så eg månen (en DIGER en) gå ned i havet
for så å nyte sola som sto opp på den andre siden!

Før kl 8 i morges hadde eg vasket badet OG kjøkkenet, 
men Ok da, eg åpnet en Redbull i 6 tiden hehe

Etterpå vasket eg ALLE gulvene!
Litt greit at de er gullreine når det kommer
en liten krypekrabat på besøk ;)

Så alt i alt en meget god helg, 
bortsett fra at eg sov bort lørdagen da, pytt pytt ;))

Nå står Habibi på kjøkkenet å kokkelerer
lammesteik med masse godt tilbehør!
Mmmmmmm


Holder meg i ro nå eg resten av dagen tenker eg, 
skal bare strikke å kose meg ;))




KOS deg DU også og ha en
herlig kveld og ei
FLOTT uke!





Go`klem fra en meget fornøyd Vibbedille ;)

4 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Så gullego babyjr er :) en ordentlig søting, som er så heldig å få masse strikkeplagg!
Huff den migrena, ikke bra, men godt du er bra idag!
Kos deg resten av søndagskvelden, her fyrer jeg i ovn og det har nettopp regnet så man skulle tro det var høsten :D

Go'klem fra Ann Elisabeth

siddisisalou sa...

Den lille krabaten er bare herlig både med og uten klœr tenker jeg. Men alltid kjekt å få noe hjemmelaget og godt og varmt - strikket med kjœrlighet i hver maske..... Gleder meg til å se han i den skjønne dressen som jo er fantastisk flott.

Fru Keilegavlen sa...

Så herleg, liten krabat!! Heldige han som har deg til å strikke til seg. Off, ein lang dag du har hatt. Håpar det kjem seg med migrenen. Ønskjer deg ei fin og kreativ veke.

Anita Tørmoen sa...

Så fin dress du strikker!