lørdag 14. juli 2012

Common Ground Jacket

For en stund siden blogget eg DENNE jakken
som mitt neste prosjekt, og ENDELIG
har garnet kommet i posten!

Jepp, for etter et par runder med meg selv fant eg ut
at eg VILLE strikke orginalt! hehe

Ble litt bekymret om den ble FOR tung i Nepal

DET angrer eg OVERHODE ikkje på!
SEEE bare på DE deilige nøstene! OMG!
Fargen er noe lysere og heter Pumkin, 
KANON farge til høsten og eg GLEDER meg!


Garnet heter ECO+ og er et garn fra Cascade
kan med trygghet si at dette  seiler HØYT opp
på favoritt lista mi ;))

Til jakka over trenger eg KUN 3 hesper i str L, 
jammen ikkje gale det ;))

Kan jo da røpe (HYSJ!) at eg har funnet frem
rundtpinne nr 6 og har STORE problemer med
å bli kvitt kløen i fingrene ;)) *ler*

Siden det er lørdag kan det nok hende at eg bare
starte, for å teste garnet liksom-
DU skjønner det, ikkje sant??



Forteller nok etter hvert hva eg
syns om denne herligheten på pinnen!




Nå skal eg nyte lørdagen
og BARE kose meg!








KOS deg du også!










Go`klem fra en Vibbedille i "Lykke Land"

6 kommentarer:

Mormor sa...

Nydelig farge du har valgt, Vibbedille :) Bestilte originalgarnet jeg også, og vurderer sterkt å starte i løpet av helgen. Min blir i lys grå, men angrer litt på fargevalget når jeg ser hvor lekker din farge er. Ja ja, kan jo strikke fler kanskje :) Ha en super helg videre. Klem

Birkus sa...

Nydelig jakke, og utrolig flott fargevalg. Gleder meg til å se ferdig resultat.

hedvig sa...

Fargen var nydelig, Vibbe! Godt valg! (ikke så verst mitt heller da.....) Bare strikk du - gleder meg til å se! :) Klem

Mitt lille roterom sa...

Åhh...den jakka så helt super ut!
Og farga er herlig, selv litt lysere ;)
Her går det i grytekluthekling om dagen, holdt opp ett par dager, for fingrene var helt "støle"...Blir litt mye håndarbeid noen ganger, men er nå helt ok igjen, så da bærer det ivei igjen...
Ha ei koselig helg fortsatt - go'klem fra meg til deg!!

hobbyvenn sa...

Den jakken er så flott!! Blir nok nydelig i garnet og fargen du har valgt. Lykke til!

Desirée sa...

mmmmmmmmmm trenger jeg å si mere ;)