fredag 24. august 2012

Er det SANT??

.....ER DET FREDAG??!???!
WOW!!!! 



Dvs si at det
LØØØØRDAG I MORGEN!!!!!

JIPPI-
DET ER HELG!!!!


Tror malingslukta har gjort meg litt SPRØ!
Jammen godt det er helg hihihi 




Altså, pga dette malerarbeidet på terrassen, 
(vegger og vinduer i dag) har eg evakuert inn på
Solstråla sitt rom og HER blir eg til stua er "frisk"

Tok med meg "On the beach" og HÅPER armen blir
ferdig i løpet av dagen ;)) 


HELDIGVIS klarte Solstråla overbevise meg om at det VAR
fornuftig å kjøpe TV dekoder til TV`en hennes *fnis*

Nå ruller den ene serien etter den andre over skjermen
*KOooOSER meg masse*

Ja og Habibi og Jr er avgårde og har tatt ansvar for at
HELGE kosen kommer i hus-
eg har vært helt "Vekke" denne uka 
grunnet delvis og full migrene, 
ene og alene fordi me skal få det fint utenfor, 
HVA man må lide hehe 


Som du garanter har skjønt har eg LEKT med Ipad`en hehe
Må jo prøve den ute!
Dette bildet minnet meg om malingsteknikker 
da eg studerte Design!
Tenk, nå er det gjort med et tastetrykk, DA var det lag
på lag med sirlig maling-men fy søren det var kjekt!



Da er eg ÅPPTIMIST og satser på ei herlige helg, 
ser som sagt BRA Ute til nå!
Blir vel bare bedre da?? 
*krysser fingrene*






Ønsker DEG også en fin-fin helg, 
KOooOS deg masse!!







Go`klem fra ei GLAD Vibbedille ;))

3 kommentarer:

wigdis sa...

For noen herlige bilder. Håper malingslukta er borte snart så du slipper å plages av den.
Ha ei flott helg.
klem

Bitt@mi sa...

Ha ha:) Har samme bilder (av meg da) på Ipaden min:) :) Kan vel trygt si at vi har lekt oss litt vi også, innimellom:)
Kos deg og ha ei fin helg:) Her er det nå 6 dager fri etter 4 nattevakter. Og jeg sier bare; det er verdt strevet:)
Klemmer!

StrikkePia sa...

Stilige bilder!!! :-)