lørdag 20. april 2013

Litt nytt og MASSE Schawarma ;)

(Bilde lånt fra Ravelry)
Gikk helt i fistel da eg så Abate, måtte bare kjøpe den
umiddelbart! Helt perfekt til BabyJr ;) 


Satser på at oransj blir kult til den lille sjarmøren ;)

Eg måtte ned til pinne 5 for å få riktig strikkefasthet-
og JA eg strikker prøvelapper!
Har bommet ALT for mange ganger og har dermed funnet
ut at det sparer meg for vanvittig MYE strikketid ;)


Den lille "spis-opp-Prinsen"  var her hele ettermiddagen
i går og me kjørte biler og koset oss på terrassen ;) 


Habibi og har styrt på kjøkkenet et par dager nå MoHaaaaa
Lammelår på 4 kg ble skåret opp 
og lagt i marinade på torsdag, 
i dag spiddet han det og det ble rundsteikt i ovnen ;)
JAMMY!

Habibi sin Schawarma (Kebab) er bare NYDELIG! 


Tilbehør man ha! 


Isberger 


TIDLIG i morges sto han å bakte Arabisk brød.

Da var det bare for oss å fylle brødene med det
man ville ha-det hele topper man med Tahine saus
og gofle innpå ;)

Kan trygt si at eg er ganske så mett nå ja!
DET er fine lørdagen sin det ;) 


 Solstråla tok turen hjem til BabyJr 
og inviterte han med til byen ;)
Hun har en evig tålmodighet når det kommer til små barn ;)
De hadde vært å matet ender, handlet klær og vært på kafè
og spist Cæcar Salat og kyllingbryst, ikkje bare DET
men de har kjørt BUSS-noe som var veldig STAS!
BabyJr er en utrolig blid og snill gutt å ha med å gjøre ;)

Solstråla begynte å passe Jr da hun var 7 år ca, da var Jr
veldig liten og det var aldri noe problem ;)


Nå skal eg legge beina høyt og bare NYTE
resten av kwellen sammen med ungene
og nytt prosjekt ;)
DET er fine kwellen sin det ;)

Formen er sånn "JaJa", men fikk nå sove
til 11 i dag + en 2 timers kwil i ettermiddag, 
så eg er GODT ladet for kwellen ;))





KOooOS deg masse
og NYT denne fine lørdagen ;))







Go`klem fra en Vibbedille i GODT humør ;)

3 kommentarer:

Lunamon sa...

FANTASTISK MAT dokker har hatt! Den genseren til småttisen blir jo bare nydelig. Digger skikkelige farger på de små, ikke bare babyduse toner hele tiden. Ha en flott kveld videre.

Unknown sa...

Her går det i rydding av mitt rom. Nettopp støvsuget bort alle hybelboerne under sengen (de eg så i mørket hvertfall). No må det ryddes litt på plass igjen. Hadde håpet å finne en bok som er forsvunnet, midt inni en serie jeg holder på med. Men enn så lenge er den like forsvunnet som den var. Nettbrettet mitt er borte...... ;-)

Den oppskriften ble sporenstreks lagt i handlekurven, så fort det er pengedag igjen skal eg kjøpe den!! :-)

Fortsatt god kveld til deg og!! ♡

Mitt lille roterom sa...

Herlig genser du har funnet til BabyJr :) Den blir nok fin i fargen du har valgt!
Kebab'n så fristende ut.... Blir sulten kjenner jeg ... hehe...

Kos deg masse :) Go'klem!!