søndag 19. oktober 2014

Enda mer farger, for ikkje å snakke om "ROT"!

Fikk som vanlig ikkje ro i rompa så eg 
MÅTTE finne LILLA farge og 
jammen fant eg ikkje 2 like lilla! 
SÅ BRA! Da har eg nok, i tilfelle ;) 
Ble så tipset om at det gjorde jo ingenting om
en putta den 5.fargen inni og siden eg var veldig på den
oransje blir det noen prikker tenker eg ;) 

Selv om eg nettopp kom helt kasse hos en nettbutikk
med kurven FULL av TURKISE Alpakka tror eg det er
denne komboen eg går får når garnet er modent ;) 

JA, eg kanselerte handlekurven, selv om det er salg hehe
Hva liksom vitsen med et solid lager hvis man skal
"feige" ut hver gang? hehe Er jo egentlig ingen
problem å være innehaver av 2 Nancy`er MoHaaaaaa 


Er ganske så smekkfult i Ulllageret ser du hehe
Legg merke til at det er i grunnen ganske mye striper??
I wonder WHY!?? hihi 


Her det KUN gensere, jakker og tunika-
alt sånn annet, f.eks sokker har en kommode på soverommet
og votter, luer, pannebånd, sjal og sjerf er
i kurver ute på gangen ;) 

Så sånn egentlig?
Eg tror IKKJE me skal fryse i vinter hehe

Spørsmåler er, HVA skal eg gjøre med ALT dette
hvis me ein dag flytter til Libanon!?? hehe 


I følge oppskriften skal eg strikke 8 cm til + litt mønster
og så ca 6 cm vrangbord, spørs om eg ikkje 
slipper unna med noen cm`er
for jakken er lenger nedpå enn forventet ;) 
Dette lover bra, så mulig eg er ferdig med denne kjipe
delen i morgen-Ja hvis eg ikkje diller FOR mye hehe



For å svare på spørsmålet til den som lurte på hvor sokken
til Habibi er; Jo den er HER, midt foran meg på bordet hehe
"Irriterer" meg hver dag HAHA
Har da startet på nr 2 og det er neimen ikkje verst, 
men eg har faktisk VURDERT å ta den med
 til Bergen og kanskje den hadde
blitt helt grei som vente-på-legen-og-prøvesvar-strikking ;) 
Tiden vil vise hvilket humør eg er i hehe

Sylvia; det er forresten NESTE mandag eg reiser ;) 

Akkurat nå kjenner eg at det HADDE vært godt
med ein kwil, men på en annen side er det greit hvis eg
legger meg litt normalt i kveld og kommer
meg noenlunde tidlig opp i morgen for Jr skal hentes
kl 12 og så er det konferanse kl 14 ;) 

Men nå skal sekk sjekkes og skoleklær
finnes frem og SÅÅÅ må eg vel rydde litt seng
etter helgebesøk vårt ;) 

Etter det er det beine veien på glattstrikk, 
Bones og flytende HOT kaffi ;) 





KOoOS deg og ha en
HERLIGE kwell ;) 




Har tent masse lys
og ute er det KALDT!







Go`klem fra ei noe Zzøvnig Vibbedille ;) 

3 kommentarer:

Ida sa...

Bra det er flere som har mange jern i ilden :) Leser bloggen din daglig :)

Wenche sa...

Lager både av garn og ferdige produkter. Slik skal det være :) Største lageret hos meg er nok sokker. Runder snart 100 par til meg selv.

Lise F sa...

He-he....dette var jo også fint :))) Hva angår alle ullgensere og jakker og en flytting til varmere strøk, regner jeg med at det ikke blir noe problem å få solgt de flotte produktene dine. Dessuten skal du vel på besøk til gamlelandet og da er det vel godt å ha beholdt noe selv ;) klem