lørdag 5. mars 2011

RINGWOOD-Ferie Strikk ;))

Neste prosjekt som er RINGWOOD
ligger klar og venter på at eg skal KASTE meg over pinnene!!!


Garnet er noe NYDELIG Alpakka som min storesøs
kjøpte i Peru for 2 år siden, så eg tror dette blir lekkert!!


Tenkte eg skulle KOSE meg med dette på
Hjelmeland!! Og takket være
ToneM slipper
eg å dra på Pc`en BARE for ei oppskrift,
for i dag dalte papirutgaven ned i postkassa! *Snille Tone*


Hvis eg blir ferdig med kjolen nå rimlig kjapt,
blir det nok en kamp om mars-sokkene og disse hanskene,
men begge deler blir FERIE-STRIKK!
JUHUUUUUU



*****


Det har jo bare vært en SUUUUPER dag
i KOLLEN!!! Ka syns du?
GULL & SØLV!!!!
Gratulerer til Therese og Marit!!
De er jo fullstendig RÅ!!


Så nå skal eg fortsette strikkekosen
i Gyngestolen mens Habibi kokkelerer snaddemat
på kjøkkenet! Heldigvis har den verste sulten gitt seg på meg
så eg overlever vel sikkert både go`lukt og "smatting" hehe


KOS deg og ha en
STRÅLENDE lørdag!!!


Go`klem fra en HAPPY Vibbedille ;))

1 kommentar:

hobbyvenn sa...

Er så spent på kjolen din. Den blir nok flott. Og god tur til Hjelmeland, der er jeg godt kjent.. Lykke til med de neste prosjektene dine, det blir nok koselige feriestrikk. God helg!!