fredag 1. juli 2011

Blender Socks

Blender Sock kan bli skikkelig festlige!!!

Dette blir flotte Juli Dusser!

Hvis du ikkje er på Ravelry kan du se de HER



i morges bare MÅTTE eg rote litt rundt oppi
SokkeGarnRestene mine-har LITT å ta av *ler*



Før eg fikk sjekket hadde eg PANIKK!!
Var sikker på at eg ikkje hadde mer pinne 2,5,
men, det ER utrooolig hva man finner når man leter!!



GLEDER meg til i KWELL!!
Nok en FREDAG hvor eg kan utføre en skikkelig "Linus"
Ikkje sei du ikkje vett ka ein Linus e???


Ok, for noen år siden var dette HELT vanlig
i Stavanger Strikke Gjengen.
Linus er en virkelig StrikkeDame som elsker
å se Mord og Mysterie å kose seg med strikketøy.
Så når dette gikk på fredags kvelder for noen år siden
var det nokså vanlig å begynne på no nytt
mens man koste seg med Mord!


Så derfor; I KWELL blir det en "Linus" på meg!
Bli med DU også vel?
Selv om du ikkje er på Uformelt og kan delta
i Dussene2011 så kan du snappe med deg oppskrifta her
hos meg og bli med å kose deg i kveld-
eg VET du har MASSE garnrester liggende DER bak sofaen!!
Ikkje sant?
Ok, då har me en DATE i kveld kl 21.40!!!
KOS deg!



Nå skal eg haste avgårde slik at eg kan kaste
arm nr 2 på pinnene, håper at eg er klar for
raglanfellingen i kveld når eg får nok et
par sokker på pinnene! hehe


en liten tilstands rapport:
Var hos legen i går, DVS ingen som eg kjenner-
ja du vet, DE er på FERIE! hehe
Men anyway, siden sonden min gikk tett på tirsdag
og denne UNGE legen turde ikkje stikke opp
slangen fikk eg den bare fjernet! *skummelt*
er eg nødt til å få i meg noe mat!
(Kjøpte 6 4pakkinger med kokosyoghurt i går hehe)


Kneet er tydeligvis fortsatt på bærtur,
så joda, 2 nye uker som krykkis!! hehe
FESTLIG!!!!





Men vettu hva???
KOS deg og NYT denne første
JULI dag!!!!
LOVE IT!!





Go helgeklem fra Vibbedille ;))




4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, herlige sokker, disse må jeg bare hive meg på, jeg også:-) Synd jeg skal på aftenvakt, men får starte når jeg kommer hjem seint. Så vår date blir ikke før etter kl 23 i kveld. Du får holde meg oppdatert på Facebook på hva jeg skal se på da:-))))
Blir spennende å se hvordan de blir!
Klem, og kos deg med yoghurt... :-O) (nå må det da snart bli en løsning på dette?)
Hilsen Bitta:-)

Jane sa...

fantastiske sokker. jeg har lige faved dem på ravelry. Må nok kigge lidt i restekurven ha-ha

klem fra Danmark

Rigmor sa...

haha. da tar jeg en linus i kveld. ELSKER mord og mysterier og lignende. Engelsk helst! lykke til med ypghurten, høres slettes ikke kjekkt ut! Prøv og ha en fin helg uansett !!

Ulltulla sa...

Det blir herlige sokkar, fantastisk restekorg du har!!!!

Ja, er det ikkje ille at helsevesenet går i stillstand om sommaren? Best å holde seg frisk i ferieavviklinga, for ein treff aldri nokon ein kjenner då.....

Eg er stum av beundring over at du taklar alt du har vore gjennom på den måten du gjer. Lykke til med yoghurten, håpar du klarer å få i deg litt næring. *klem*