mandag 11. juli 2011

ULL Sommer;)

Ser ut for at det ikkje blir mer sommer enn det me lager sjøl!

Men ca 12 gr er det jammen verken sole eller BADE vær!

Men IS, DET kan man spise HVER dag, eller?



ENDELIG fant eg slike former, og jaggu var det ikkje

vanskeligere enn at de sto i hylla på Europris til 24,90!



Her ble noen med Husholdningssaft

og de andre med HJEMMELAGA Sitrooon Lemonade!

Blir spennende å teste ut disse.


Da var Blender Sokkene til Jr ferdig!
Han har selv bestemt farge og eg må
jo si eg syns de ble både KULE og fine!



De er strikket i KUN Opal rester på pinne 2,5 mm
og med 12 m på pinnen ble det AKKURAT str 34 *nikker*





Kan jo røpe så pass at NOK et par er på pinnen!

Denne gang blir det "bare" et par ankelsokker.

KULT det også!




Blir en kjekk kveld her i dag!

Jr skal ha bestekompisen på overnatting

for første gang!

Aner eg våkenatt eller 2 prinser som sover søtt??

Rapport følger sikkert.....hehe



Nå er det så mørkt her at eg vurderer MASSE

telys etter middags nytelse!

Habibi har som VANLIG kokkelert!

NAMMY!!!




KOS deg og NYYYT

denne HERLIGE mandagen!




Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))








2 kommentarer:

Anonym sa...

Kule Blender'e igjen:-) Skikkelige gladsokker, og jeg blir nok også å sette i gang med et nytt par:-)
Ha en fin sommer videre!
Klem!

Hilsen Bitta

hobbyvenn sa...

Sokkene ble riktig så fine. Flink gutt til å sette sammen farger. Ble fristet til å sette igang med alle restene her... Fortsatt god "sommer". Satser på bedre vær i august, for da har vi ferie.