lørdag 16. juli 2011

FilmKOSE lørdag ;))

JUHUUU så kom REGNET hehe

Kan jo le litt da+at eg trenger en hviledag fra sola

etter at eg ble sittende ute å skravle med niesen

min og går og ble en SKIKKELIG Rudolf *ler*



Dette betyr at eg kan kose meg i Gyngestolen

mens eg tar meg en Twilight" m/ kokos hehe



Siden eg har tålig bra kontroll på rotet

og tiden frem til PerJorun kommer neste søndag

gjør eg dette med veldig GOD samvittighet!

*NYYYYYYTER*



Der var også Gerilja nr 2 ferdig,
denne vil eg si ble ganske så søt-
laget etter ønske fra Jr.



Har planer om noen flere, bare de skal være LITT
nærmere kanten hehe Skal henge de på Gjestedoen
i gangen-og den blir jo heller ikkje brukt av andre
enn gjestene så eg satser på at de "liker" humore min! *fniser*
Fortsettelse følger.......



Jr fikk bakoversveis da han spurte om eg hadde litt
perle han kunne få.......har i grunnen en ganske
så fin samling! Han fikk det for seg at han skulle
lage smykker!!


Lurer vel EGENTLIG på om han skal overraske
noen av de "hemmelige" beundrerene som av
og til fniser på trappa her(?)


Men ANYWAY; La han kooose seg ;))



OK, men er eg klar for Film, Yoghurt
og sokkestrikking!!


Habibi kokkelerer 2-4 homemade PIZZA àLa Ali!!!
JAMMY!!!




KOS deg og NYYYT en
HERLIG Lørdag!!!




Go`klem fra en kosete Vibbedille ;))




1 kommentar:

hobbyvenn sa...

Her kom regnet nettopp, så da var det bare å rydde inn strikketøy og puter.. Men innen jeg var ferdig med det, så var regnet over... Blir nok en datastund nå uansett. Herlig med noen soldager endelig. Koselig med strikketøy og film også da. Og junior ser ut som han riktig koser seg med perlene dine. Blir nok noen fine smykker. Fortsatt god sommer. Klem