torsdag 26. april 2012

Garn av Regnbuen ;)

Hvis ikkje dette er en regnbue så vet ikkje eg?
Har blitt 20 stk glassbrikken siden sist, 
nå tror eg at eg heller må satse på noen grytelapper/filler
av resten av garnet eg har igjen ;) 


Har kun brukt Mandarin Petit, men blir jo aldri
kvitt restene jo, på disse 20 har eg kun brukt 94 gram!!
Dvs under 2 nøster hehe ;)) 


Nå sitter eg bare stille og rolig å hekler i SLOW MOTION
på de evig lange omgangene på det som skal bli
VinduKoseSofa teppe hehe

Har hatt 2 heftige døgn med MIGRENE!!!
Fytti katta så galt har det ALDRI vært før!
Da OG natt du, ka syns du?
Både meg og Habibi er utslitt hehe
Han har sittet å lagt kalde omslag på hodet mitt hele natta, 
hva skulle eg vel gjort uten HAN?? OMG!

Men håper eg det er på RETUR, 
føler meg iallefall mye bedre enn om noe dogget hehe

Tar en stille og tidlig kveld regner eg med!








Men KOS deg og ha en 
flott kveld og en fin fredag i morgen;))







Go`klem fra en sliten Vibbedille ;))

8 kommentarer:

Charlotte sa...

De er veldig søte altså! Jeg har kjøpt inn garn til å hekle noen, men blir litt betenkt når du sier du har fått så mange av så lite garn :) Jeg har jo kjøpt masse... Kommer nok til å ha coasters til både meg selv, hele familien og alle i deres omgangskrets jeg da... hehe

Shamu sa...

Sånt bestemorsteppe holder jeg også på med, eller ikke ett helt teppe da, men partier på mitt teppe er med sånne rader. Det tar sin tid, men finfint blir det. :-)
Herlige brikker, og sallan så effektiv du er!

Helga sa...

Kjempefine farger i teppet du holder på å lage!

Kristin G sa...

ELSKER dei brikkene dine altså <3<3
god migrenefjerneklem!

Mitt lille roterom sa...

Å du herlige så flotte glassbrikker i alle regnbuens farger - det passet jo helt supert for dagen idag <3

Migrene er noe herk ja, stakkars deg. Jeg har aldri hatt det mer enn et døgn - det holder...
Banan reagerer jeg voldsomt på - så det har jeg ikke spist på mange år nå.

Sender deg en god torsdagskveldsklem fra Roterommet!

duBedåre sa...

Flotte brikker i fine farger!

Og hod bedring. Håper du får en helg med både skyfri himmel og hode! (0:

Sissel sa...

Herligheten å mye fint garn du har. Og migrene bare misunner jeg deg ikke. Jeg sliter med det samme selv. Men bruker en medisin som heter Zomig nesespray, den hjelper hurtig. Kos deg med garn og hekling, og blir frisk. Det er så slitsomt med hodepine...

siddisisalou sa...

Stakkars deg med migrene anfall. Jeg har hatt antydning mange ganger og er livredd for å få et sterkt anfall. Foreløpig har jeg vœrt heldig.
Teppe kommer til å bli et syn - så flotte de rutene eller rundingene ble. Så harmoniske i fargene .... Du er jammen flink.
Og god bedring - håper det er over for denne gang og at det er leeeeenge til neste migrene ....