fredag 13. april 2012

Lykke ;))

Fredags KOooOS med nye lys ;) 


Må bare fremheve lille Bolle, han fikk ny plass i dag ;)
Bolle fikk eg av Wencha på TanangerTreffet i 2008

Han er bare såååå SØT!
Lurer i grunnen på om den er en av mange?
En serie kanskje? Har du peiling på det?
Ser for meg at det er flere på en måte ;)) 


LYKKE;)
Iallefall i form av et armbånd.
Jr og klassen var i et Buddistisk Tempel her i Tananger i dag!
Der fikk de hver sitt slikt armbånd, kaker og saft. 
Jr lurte et sekund på å bli munk siden alt smakte så godt-
men da han hørte de spiste BARE 2 ganger i døgnet
ble DET fort lagt på hylla hehe 


Har i grunnen vært litt sånn Duracell i dag-
det gir en herlig følelse nå på kwellen ;)
Litt strikking har det blitt mellom øktene da, 
så det vokser sakte ;)
Tror faktisk den skal bli ganske så kul ;))

Har jolla rundt her hjemme og gjort litt sånn inni
krinkler og kroker-litt sånn som er herlig
å vite at er gjort ;)
Nå lukter det så herlig og rent, ja og litt Chilli suppe hehe
Solstråla har kommet hjem og varmer seg suppe ;))

Laget det til lunsj i dag og er en selvskreven 
suksess hos gutten og det går virkelig unna ;))

Ble visst litt HOT i dag hehe
Var nesten så de svettet litt, men hekkan den er god ;))


Tenker kwellen blir rolig-
Jr var såååå trøtt da The Voice begynte at han ville hvile litt hehe
"Vekke du meg halv 10 mamma, skal bare hvile litt?"
Jada klart eg gjør det.....NOT hehe
Det gikk 2 min så Zzzznorket han, 
trengte det nok vil eg tro ;))

Da skal eg strikke litt videre og se om neste
mønster blir fint ;))





KOS deg og ha en
HERLIG fredags kwell ;))




Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;))


1 kommentar:

Kristin G sa...

Eg er så spent på kva du strikkar denne gangen :))