torsdag 20. desember 2012

En bortkastet sløv dag ;)

Går tregt nå på slutten av dette Shetland
ikkje hjelper det at Garnet er tynt og at man
våknet med magesjau i dag heller......

Nå har eg 10 rapporter, men tror gjerne at eg bør
ha et par 3 til, noen formening?? 


Etter nesten 3 timer under dyna i kveldingen tok
formen seg opp og nå er Jr og eg i gang
men Julefilm leie på Lyse ;)

Jr fikk gå på boden (egentlig lilledoen hehe som er ISkald)
å hentet seg noe godt-valget ble Kremtopper ;)
Eg styrer unna, men de går ned på høykant hos han ;)



Håper formen er på TOPP i morgen for da
er det ned på senteret å handle MAT for
ei uke-jammen godt det er Habibi som
må tenke/planlegge hva som trengs til de forskjellige
deilige middagene-Julaften er det KALKUN!
En middag eg GLEDER meg til hele året!





Håper DU har hatt en fin dag og at
du sitter å KOSER deg nå i kveld ;)





Go`Juleklem fra en litt slapp Vibbedille ;)

Ingen kommentarer: