lørdag 29. desember 2012

Sunt og sunt....?

KAN jo være greit å komme seg over på den litt
mer sunnere kosen også etter hvert?
Snadder er det iallefall, kos, KOS, KOooOS! 


Mens me knasker og koser oss er det et must med
et delikat og nydelig strikketøy!

Har kommet ca 60 cm på Umaro, men nå går det unna
på den Uferdige Julegaven til mamma som eg fikk
tilbake i går-ELSKER å strikke Shetland ;)) 


Min andre lille nevø var innom i går og jammen hadde han
ikkje på seg Julegaven han fikk av oss ;)

Som du ser ble bildet tatt i full fres i gangen, 
men kjekt å se at tingene eg strikker passer ;))



Jula lakker og lir mot slutten for denne gangen gitt ;)
Er jo litt herlig det også!
Gleder meg til å vaske og la stua blir LIME grønn igjen ;))
Nyvaskede garndiner og duker, da er det jo
bare å vente på våren!

Håper ikkje folk og fe i den ganske land GLEMMER
de gode gjerningene de utførte i Jula?
Da mener eg givergleden og nest kjærligheten, 
den trengs NEMLIG hele året!

Den ensomme naboen, den husløse som ikkje
har anledning til å kjøpe søndagsmiddag osv
VIS litt nest kjærlighet i den VANLIGE hverdagen også ;)
Det var dagens oppfordring fra meg ;)


Selv har eg tatt av 3,5 kg siden lille julaften hihi
Går ofte slik med med meg på denne tiden
av året hehe Eg blir kvalm av matlukt
og mettet av synet ;)
Men det lille eg har spist har vært FORTREFFELIG!


Må virkelig bare anbefale en film eg så idag, 
nemligen Denne-skikkelig BRA film, syns eg!

Nå skal eg ta å finne en film til mens eg
knasker og raser videre på strikketøyet ;)





KOS deg masse DU også
og ha en fortreffelig lørdag ;)






Go`Klem fra Vibbedille ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så heldig du er da, som går NED. Som regel er det omvendt, slik er det med meg ihvertfall (at jeg går opp, og ikke ned...) ;p