fredag 14. juni 2013

Goat Willow-Fredags KOooOS ;)

 Innbydende ikkje sant??
Eg har et himla stort garnlager på godt over 100 kg, 
men jaggu måtte eg lete for å finne bommuls garn!
Men, som du ser fant eg noen fine nøster med


Bakgrunnen for denne bomullsKOooSEN sånn
helt PLUTSELIG skylder eg på Bittami! 
Ene og alene hehe

Hun er et oppkom av noen vidunderlig vakre mønster
på både votter, sokker og div-denne gangen har hun designet
hele 5 kjøkkenkluter som eg skal strikket fremover! 

Blir ikkje noe sukker søte kluter hos meg, 
men litt røffere farger da det passer best
på kjøkkenet de er tenkt til ;)


Altså, 5 fredager f.o.m i dag kommer det et nytt
kjøkkenklut mønster, er du interresert i å være med??

Da kan du melde deg inn 
Da kan du også følge med når hun lansere nye
mønster hva angår sokker og mm 


Nå er iallefall eg klar her eg sitter, flere er jo allerede ferdig
med sin klut ;) Eg har lagt opp til en skikkelig
KOSE fredag med klutestrikk som PREMIE hehe
Kjenner at resten av dagen og kwellen blir glimrende!

Ikkje sant at bildene over var FINE??
Lyst å vite trixet??
Er egentlig ikkje noe trix, men godt tips iallefall!
Eg har retten og sletten bare lagt hvite store papir
på skinnpuffen og opp langs veggen, satt kurven oppå
og knipset i vei med Iphonen-skal jaggu ikkje mye til ser du ;)
Prøv det neste gang du også ;)





Men du?
Nå må DU også KOSE deg, 
det er ferdag OG helg!
1 uke igjen så er det FERIE!!!
JUHUUUUUU







En skikkelig go`klem fra en GLAD Vibbedille ;)

4 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Takk for god reklame:) Det var koselig! Og takk for tips ang fotografering:) Jeg trenger sånne tips, og må vel gå til innkjøp av div papir! Tenkte på det i dag, faktisk, og skal også kjøpe inn noe stoff (ikke narko) til å bruke under fotoshoots:)
Klem! Kos deg:)

Sylvia sa...

Jammen var det flotte bilder du har tat. Jeg likte det når strikkepinnene kommer ganske nært.
Lurt med hvit bakgrunn.
Jeg brukte hvite laken som bakgrunn da jeg skulle leke julefotografering i stua med ungene, da de var små. Ble så fint at....det som var vanskelig da, var at begge ungene skulle bli fine samtidig. De fant på mye sprell hele tide.
Fredagskommentar her også.....men skal på jobb i morra noen timer. Koser meg fordelt, jeg.
Ha en fin kveld. Klem

Sylvia sa...

Skrivefeil er ute på fredagstur. Ipaden har skylda.......

Unknown sa...

Det papirtipset kom min fotopappa med for lenge siden!! Eg har en hel tykkmaget diger rull med hvitt papir liggende. ;-) Eg har og brukt helt lyse laken. Funker det og ser du. Ellers har eg funnet ut at det er viktig å ha godt lys, helst dagslys, for å få frem best mulige farger!! Men tar gjerne i mot tips der altså. Noen farger er helt håpløse å få gjengi riktig. Lilla f.eks. Blått..... :-)

Jeg leste at Bittami er skyld i vorter mm der du skrev votter, meser så mye feil for tiden og noen av de feilene er direkte pinlige!!!! ;-)

Likte grønnfargen du viser, tar gjerne i mot tanker om hvorvidt Muskat egner seg til kluter eller ikke!!! ♡ ♡ :-)

God Helg!!! ♡ ♡