fredag 7. juni 2013

Happy friday, blanket or stola?

Det går treeegt, men så holder eg og på med andre ting, 
som f.eks Umaro nr 2, har kommet ca 35 cm på det ;)

Mønsteret over er Happy Blanket , 
men siden eg føler det blir
litt sånn skjørt, lett og tynt vurdere eg rett og slett
å bare strikke en stola
(Rektangulært sjal-STORT)
Blir som et lite slumreteppe bare....*tenker*

Hadde oppe til vurering i kveld om eg skulle
blande inn en annen fargevalør, men etter at eg så dette
bilde tror eg at eg fortsetter i samme som eg holder på med ;) 


Når man ønsker å trixe litt kreves det litt skisser, 
måling og i mitt tilfellet veiing-
men eg har visst mer enn nok garn ;)


Siden eg ikkje gidde tenke mer akkurat nå
bare fortsetter eg å hekle litt-har neeesten full lengde nå ;)
Går jammen fort dette her, har du ikkje sett det før kan du
gå inn Her å kikke ;)


Har fått dilla på serien "24", så første sesong da den gikk
på TV og ser den om igjen nå, fy søren den er nervepirrende ;)
Var så spennende at eg GLEMTE "Mord & Mysterie"!!!
Er DET mulig liksom?? hehe







Jaja, du får KOSE
deg og ha en strålende fredags kveld og natt ;)
Me tastes snart igjen ;)



TUSEN TAKK for alle Gratulasjoner
og hilsner i forrige innlegg-KJEMPEKOSELIG <3 



Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Sylvia sa...

God morgen Sunshine
Jeg har vært leng oppe, siden jeg kjørte Snuppa på jobb i stallen i dag morges, der hun skal være i 10 timer, stakkar.
Nå er det kaffe og Digestive-kjeks som er frokosten. Har du smakt dem? Mmmmmm....
De vimpelrutene dine er sååååå fine, altså. Men er de kjedelige å lage? Siden du nevner stola og ikke pledd......he he......det er lov å lage mindre ting også, vet du.
Ha en fin dag. Her skinner solen, deilig.

Vibbedille sa...

Nei de er overhodet ikkje kjedelige, de går superfort! Men eg føler garnet eg bruker er sååå tynt og lett at eg heller mer mot en stola ;) Ser for meg at et teppe fort kan blir ufasong og rart(??)

Mitt lille roterom sa...

Ja, det ser "skjørt" ut også, så kan tenke meg at tanken din om stola blir bedre enn pledd :)
Ha ei flott uke som kommer!
Klem!