lørdag 29. juni 2013

The winner IS........

Da var det på tide å finne ut hvem den
heldige vinneren ble!

Denne gangen satt eg ikkje å klippet opp 100-vis av lappen, 
men eg håper måten min blir rettferdig ;)

Det var totalt 83 kommentarer, desto ENDA flere lodd ;)


Eg brukte RANDOM
Først la eg inn 1-83 og trekte ut 10 stykker ;) 



Disse 10 var videre med på X-antall lodd 
de hadde tatt, skjønner? 


Ergo ble det ny trekning mellom 1-16 ;)
Vinneren ble nr 2 ;)
Har du sjekka lista?? hehe


JEPP, den HELDIG vinneren er skjønne
GRATULERER ;)

Fint om du sender meg add din på min Mail
Pakken sendes på mandag regner eg med ;)


Håper GAVEN faller i smak <3 




TAKKER alle for en kjempefin deltagelse, 
blir noe flere premiere fremover, 
må jo finne på noe kjekt utover.
Fortsettelse følger hehe



Nå skal eg straks en tur ut med Solstråla å kjøre, 
etterpå fortsetter eg i kosekroken ;)





KOS deg masse og ha
en EVENTYRLIG herlig lørdag ;)


Formen er Upåklagelig i dag ;)






Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;)

1 kommentar:

Sylvia sa...

Næmmen, har JEG vunnet? Jeg som ikke har vært heldig på aldri sålenge. Noe så koselig!
Tusen takk, Vibeke.......
Adrs mi kommer snart.......og den nye yndlingsfargen min må vel bli rosa, den da!
Klem, klem