mandag 25. november 2013

A Bunch of Gifts

Første par med Wilhelmina er ferdig og par
nr 2 er godt i gang-satser også på par nr 3 :) 

Går rasende fort å strikke, 
2 korte kweller med serie og VIPS ferdig :)  


Utrolig kjekke å strikke og eg
ELSKER hvor "ren" fletta blir!

På disse er det ingen tommelkile så
ikkje noe dill, bare rett opp :)  


Et par rosa til den rette mottaker vil nok
garantert freche opp en kald vinterdag-
også strikket i Rowan DK :) 

Et par slike votter veier hos meg akkurat 50 gr, 
et Rowan nøste av denne typen er på 130 m
Ganske greit i grunnen så slipper man restegarn :) 
Strikket på pinne 3 


Haugen med Julegaver øker og eg må nok
ganske snart foreta en aldri så liten opptelling!
Regner med og HÅPER at noen av gavene
til slutt vil bli supplert med litt spiselige gaver også :) 

Gir du bort spiselige gaver?
Hva lager du i tilfellet? Tips?

Kom over noen flott tips til innpakking
av hjemmelage/spiselige gaver hos Fiber and Art -
du bør virkelig ta deg en kikk!
Eg elsket det og vurderer sterkt om eg skal ta
frem Scrappekofferten......ETTER Julepyntinga!




Men nå først skal eg strikke litt til
før det er avgårde på Konferanse med Jr :) 





KOS deg og ha en deilige
mandags kwell og ei
flott uke videre :) 



KALDT i dag! Brrrr







Go`klem fra en fornøyd og optimistisk Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Sylvia sa...

Pulsene du strikker er skikkelig flotte. Ja, fletter kommer så fint frem, som du sier.
Jeg skal gi bort hjemmebakst i år. Både knekkebrød og pepperkaker, og kanskje noen marsipanlekkerier med bought og nøtter på.
I helga var jeg rundt å kikket etter div. bokser og innpakninger til bakst. Og de rimeligste, og ganske fine også, var å finne hos Søstrene Grene. Så dit skal jeg snart ta turen igjen.
Jeg lager lister over de som skal få gaver, og skriver etterhvert hva de får ( det som er klart) Da er det mye lettere å holde oversikten.
Ha en fin kveld. Jeg skal strikke for å holde varmen, for jeg har blitt forkjølet. Klem ( host host)

hobbyvenn sa...

Flotte pulsvarmere. Så flittig du er! Jeg skal så vidt starte på første julegave i kveld, hjelpe meg vel så sent ute jeg er i år... Satser på å få unna et og annet innen jul likevel, men må nok spe på med kjøpegaver dette året. Kos deg videre, noe jeg vet du gjør. Klem

Bundingen sa...

Fine pulsvarmere du strikker! Blir også inspirert av julepresang-haugen din! Jeg har to par sokker igjen, og når jeg er i mål, skal jeg jammen ta bilder av alt.
Om jeg gir bort noe spiselig? Det også. Her er det lefse-kling godt innpakka og med julepapir utenpå i fryseren.

Ha en fin strikkekveld!

Klem fra Ingunn

solveig sa...

Koselig blogg du har, blir inspirert og glad.