fredag 22. november 2013

Flere votter å ha under treet

Da var første par av A`s Almanakk votter ferdig, 
de er strikket i Cascade ECO+ på pinne nr 4 

Ble skikkelig myke, varme og supre til
Iphonebruk ute i kulda hehe 


MEN, om du skulle fryse på fingertuppene er det bare
å brette ned og rulle inn, det beste med alt er at 
oppskrifta ligger GRATIS i linken over :) 

Det er bare å sette i gang så har du Julegaver i fleng :) 
Blir nok flere av disse på mine pinner

Andre votter som eg kan ANBEFALE er
Disse-skikkelig morsomme og KJEKKE vokker!
Nå syns eg de er kjekke fordi de er ribbestrikket, 
noe eg syns er kjempekult!
Ga vekk en del av de i fjor og de ble populære!
Kjekt å leke med farger og strikke striper :)  


Igjen er det FREDAG og helg-HERLIG!
Gutta hente hjem helgekosen og det ble
både mandariner og pepperkaker, ja tenkt det
du-selv om Jula ikkje starter før neste helg!
DA blir det pynting skal vites!
FULLE mugger og eg GLEDER meg!!!

Men litt alvor nå, bare sånn kjapt innom;
Som du gjerne har fått med deg har eg for 3.gang
fått flere "kuler" på halsen min!!
De poppet ut forrige søndag......
I dag var eg hos legen min og han ristet på hodet
mens me "diskuterte" hvor herlig det er med
MASSE snø og skiturer hehe

Meeen, jo det var gode hevelsen på halsen
og han mistenkte at det var den lille delen
av kjertelen som de lot stå igjen (siden det er der 
det produserers kalium) som har startet på vokse.....

Først nå skal eg ta nye prøver bare for å se om det
er selve delen som vokser eller om det nye svultser, 
da blir det i tilfelle ny biposi evn operasjon.......

Dvs at en dag i neste uke (når det passer meg hehe)
stiller eg fastende for for prøvetaking såååååå
tar eg det derifra, kanonløye å ta prøver fastende
hehe Ja for årene mine er helt på tryne 
og de finner ingenting!
Eneste som har det morsomt da er eg! hehe
De svetter litt kan du si og LITT løye må eg og ha hihi 






Men du?
Nå MÅ eg strikke!
KOooOS deg og ha en
herlig fredag kwell og ei
FLOTT helg :) 







Go`klem fra en optimistisk Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Skal si du lager mange fine votta å pulsvarmera.

Bundingen sa...

Du er jammen produktiv! Jeg beundrer også motet ditt og humøret oppi alt du har å stri med. Du er vel et flott eksempel på det å se muligheter og ikke begrensninger.

Riktig god helg! Her går det i julegavesokker. Kommer nok på bloggen i romjula....

Klem fra Ingunn

siddisisalou sa...

Flotte pulsvotter som sikkert er kjempepraktisk for i mobilbruker. Tror jeg må finne fram noe garn og prøve meg på et par.
Lykke til med prøvene, og håper du får fortgang på disse prøvene og slipper å gå å vente i evigheter.
God helg !!!!!