torsdag 7. november 2013

Socks Everywhere! Love IT!

Nå må eg bare vente til i morgen for Clue nr 4!
Liker i grunnen disse "Styrbor & Babor" 
sokkene mer og mer!
De blir bare så GODE i kvaliteten!
Jepp det er fortsatt pinne 2(!!) og Silja :) 

Fikk faktisk lyst å bare strikke stripete sokker også, 
uten det maritime liksom :) På pinne 2 så klart!
Det er en meget GOD opplevelse :)   


Flere stripete sokker, 
men dette er 7Brødre Garnet som striper
seg selv hehe Det er SÅÅÅ godt å strikke i!!
Ble jo noe freche sokker dette her?

Eg har strikket extra langt bråt for eg syns det er kult
med bråtet skjøvet nedover, smak og behag....... 


......for hvis ikkje er det bare å draaa de opp-
Gode & Varme :) 

Strikket på pinne 3
og veier 123 gr 

Satser på at de faller i smak hos mottaker :) 
Jadda, de havner nok under et tre  


I dag skal nok et 7Brødre nøste i ilden, 
da blir det "Røff og Tøff" fra Bittami si bok :) 
Kwellen blir nok underbar!

7Brødre kan du nå bestille fra norsk nettbutikk, 
den finner du faktisk HER! 
(Lurt å gi Visa`en til gubben om du ikkje har tenkt å handle.....hihi)




Har vært litt rare dager her i det siste, 
formen er veldig av og på-det samme er været!!!
Hadde seriøse planer om tur i dag, 
men fy søren som det tordna, lynte og haglet!
DA går ikkje eg tur!!

Men fikk det over meg i går at det er jammen
IKKJE lenge til jul! Må jo få i havn kalenderen
også denne måneden!!!
Kjente litt stress i beina-ja for med litt
slunken lommebok må det være lov hehe

Meeeen, satser jo på å komme meg i havn
i år også.....Jul blir det vel okke som :)
bare få litt mer/bedre gaveoversikt så
kan eg slappe veldig av, oppdaget/kom på at eg også har
flere ferdig strikkede kluter og malte koster som
også skal fixes til som gaver så dette blir nok bra :) 
Lager/strikker du mange gaver?
Eg prøve å strikke så mange som mulig og hvis eg ikkje
kommer i mål pleier eg spe på med kjøpegaver siste uke :)



Nå skal eg bare se til at Jr kommer seg i seng
så plugger eg i ørene og ser en serie mens eg starte
på noen nye sokker-blir BRA dette her skal du se :) 







KOS deg og ha en
fortreffelig herlig kwell :) 








Go`klem fra en meget optimistisk Vibbedille :)

6 kommentarer:

Sylvia sa...

Styrbord og babord sokkene er såååå fine!!!!
Yes, strikker julegaver her også. Jepp, alltid slunken lommebok ( selv om jeg jobber....:()
Husk at julegaver kan være spiselige også..... Jeg lager også dem. Kaker, pålegg, knekkebrød, snacks....her må du kanskje bestikke Habibi litt....;)
Du som kan tegne......en tegning, et skrivd dikt.....gjett om jeg har gjort ALT.
Håper formen er litt bedre nå. Klem

Mitt lille roterom sa...

De sokkene blir fine for det maritime folket! Meldte meg på der jeg også på FB men tiden har ikke strukket til. Her går det i julemesseproduksjon, første nå til helgen og ja, jeg skal si deg jeg er spent på resultatet på min første julemesse. Derfor har det heller ikke blitt laget direkte julegaver til folket "mitt", men har jo plenty hvis salget går dårlig ;) hohoho... Krysser fingrene!!
Ha en super helg - den er like rundt hjørnet.... :)
Klem!

malla-b sa...

Kjempeflotte sokker du har laga heldig dei som får desse under treet!

hobbyvenn sa...

Du verden som du produserer sokker for tiden. Tenk så glade mottakerne må bli når de får disse. Hjemmelagde julegaver er det beste jeg vet, de varmer alltid mest.
Husker du sjalet du jeg fikk av deg for lenge siden? Det er i bruk fremdeles, og hver gang jeg tar det på meg så sender jeg en varm tanke til deg.
God helg! Klem

marianne sa...

Flotte sokker, du har en stor produksjon ser jeg :) :) Jeg er også med på dette mysteriet,men henger litt etter,omtrent ei uke.... Ellers skal jeg strikke 17 par sokker i julegaver!! Så joda, jeg fyller tiden frem til jul :) God helg!

Anonym sa...

Herlige sokker. :))
Ha en fin dag.