søndag 1. juni 2014

BursdagGAVEN er klar til å reise

I formiddag har eg KOST meg inne på Garnrommet
og satt sammen noe eg syns er en SØT gave ;) 

Har noen NYDELIGE BC BabyAlpakka hesper
som er på HELE 500 m :) 

Garnet er SUPERT til et stort sjal
eller f.eks noe søte små klær ;)  

I tillegg hadde eg et nydelig Kasmir (100%) sjal som
passet sammen med denne blå gaven ;) 
Sjalet er godt og lunt om vinteren
og svalt til sommerbruk-
eg ELSKER alle mine sjal hihi


Knapper og annet dill er ALLTID koselig ;)  
Pynte opp små delikate plagg er så lekkert ;) 

Vinneren trakk eg ved hjelp av Random 
og den heldige vinneren er.....

.....Hege Cathrine ;) 

GRATULERER såååå mye!!!

Send meg adressen din på MAIL til meg ;) 

Eg vet at du er veeeldig glad i Pusen din og eg kan jo
røpe at eg brukt en slik hespe på et 
koseteppe til kattungene i sin tid hehe
De var helt i extase av et såååå mykt teppe hihi 


Må bare takke for MASSE fine
kommentarer og Gratulasjoner ;) 
ALLTID like gøy ;) 

Det nærmer seg som sagt 1 million besøk
og det blir nok MER gøy fremover ;) 


Nå skal eg feste tråder og skylle ut av Ravello!
JEPP, den er FERDIG og det KLØØØR
etter å starte på noe nytt i noe av alt Holst garnet!
ÅÅååå for en herlig hobby hehe 






KOS deg MASSE og ha
en fortryllende herlig søndag!
Snart skoleFERIE ;) 






Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille ;) 

5 kommentarer:

Anne Grete jørgensen sa...

Gratulerer til heldig vinner :)

Finnskoghuldra sa...

Gratulerer Hege Cathrine! :()
Så moro! :)

Kos deg i sola idag :)
Go'klem :)

Kristin sa...

Gratulerer med en aldeles nydelig gave💝

Hege Cathrine sa...

Gjett om jeg gleder meg da! Viste ikke at jeg hadde vunnet heller jeg da....

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Gratulerer så mye til vinneren.Der ser du,ikke farlig for deg å ha mye plana.Du får det iallefall gjort. :)