torsdag 12. juni 2014

Orgasmisk HERLIG!

Du snakker om at det er en 
NYTELSE å hente inn posten!
Kunne tenkt meg slike pakke oftere eg ;) 

Eg har falt for Petunia Garn når det kommer til
å strikke Bittamis sin kluter og garnet har eg
bestilt i fra To Damer -
DER var det skikkelig KJAPP service skal eg si deg ;)  


 Nå er kofferten pakket og klar for et nytt mønster i morgen
kwell, Ååååå det skal bli en herlig fredag og helg ;) 

I går bestemte eg at det var litt for varmt og klamt
til å strikke i ull så eg startet på en klut fra i fjor
i påvente av nytt mønster og eg digger Bird Cherry 

Du snakker meg om rålekre vaskekluter ;) 

Denne pakken her skal eg love deg at man kan slå en
mann ihjel med hehe Litt større enn en murstein
og minst like hardt hehe Praktisk å vakumpakke ;) 
Det positive er at pakken som regel kommer rett
i postkassen, som i dag ;)  


Sånn ellers i dag så GLEDER eg meg til i kwell!
Jepp, Fotball VM i Brasil starter og Habibi 
er skikkelig YR! Eg syns nødvendigvis ikkje det er såååå
kjekt med fotball, men når Habibi inntar stua med
madrass og puter for å kose seg-ja da blir det kjekt uansett!
Han lever seg helt inn i det og vet så klart MYE mer
enn dommeren hehe Det blir skikkelig god
og energisk stemning i stua ;) 
At det er Brasil som er Habibis Fotballag gjør det ikkje
bedre når åpningskampen er mellom
Brasil og Kroatsia :) 
Dette kan bli skikkelig GØY! 
Eg har tenkt å strikke da hehe

Du da?
Rømme du stua eller lar du deg
henge med på den gode stemningen? 


Nå skal eg bare nyte resten av ettermiddagen
og prøve å bli ferdig med Bird Cherry kluten ;) 




Ingenting bringer menneskene
så nær hverandre
som vanskeligheter
gjennomlevd i felleskap




KOS deg og ha en
fortreffelig flott
fotball kwell ;) 



5 skoledager igjen til SOMMERFERIE!





Go`klem fra en glad & fornøyd Vibbedille ;) 

6 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Å så mange herlige farger!! :)
Og Petunia er jo sååå herlig å strikke kluter med!! :)
Hehe ja den pakka der er hard! Bitta sender også i sånne. Men små å kjekke er dem så man slipper å dra på posten ;)
Elsker Bird Cherry jeg også, og omtrent alle som har strikka den tror jeg ;)
Fotball vm slipper jeg unna, en av fordelene med å være singel :)

Håper du får en herlig kveld :)
Go'klem Nina

Ruths datter sa...

Kjempekoselig innlegg. Gjett om jeg ble frista til å kjøpe dette garnet nå da. Så mange fine farger. Fin kveld i stua til deg.
Klemz

Liss sa...


Så masse flott garn :)
Ja, de yter god service, det er sikkert.

Hiks sa...

Hei hei.Her går det i tå-opp,lace sokker og magic-loop. :-)
Mannen og guttene skal se fotball og da blir det strikking på meg. Ett øye på pinnene og ett på fotballen.
Klem.

Solfrid sa...

Oi, det når jeg ser alt det flotte garnet så kjenner jeg at garnhandlegenet våkner til liv :-)

Soline sa...

Så mange herlige farger!

God helg!