fredag 20. juni 2014

En fin dag på Godt & Vondt

 Å du må SE på denne fine Hortensian eg fikk i dag!
Mor mi pleier stikke det meg en blomst i ny og ne-
eg falt for denne! SEEE de fargene! Åååååå
Den er ikkje så stor, 
men den har hele 5 blomsterballer ;) 

Denne har me inne for det var
en ledig krukke i stua ;) 

Satser på å plante den ut til høsten, 
den eg planta ut for 2 år siden 
kommer nå med masse knopper ;) 



Da me var på vei ut til legen tidlig 
i formiddag ringte Solstråla.....
Hun hadde fått motorstopp på vei hjem fra skolen!
Skikkelig festlig! 

Der sto hun å ventet mens eg.........

.......ble MISHANDLET i nesten 1 time!! 

Det var legen selv som måtte tre til i dag, 
hele 8 ganger stakk han, men intet blod-
bare MASSE plaster!!

Da han stakk i høyre håndledd traff han rett i en
nerve som fikk meg til å HYLE! hehe
Det brant i fingrene! Hekkan det var vondt!
Har ennå problem med å bøye hånden bakover.
Aldri opplevd det før.....

Irriterende at han ikkje fikk noe blod, dette er prøver som
Haukeland skal ha svar på når eg kommer dit på tirsdag, 
Jaja sånn kan det gå av og til, armene mine er håpløse
og spesielt når eg har fastet


Etter legen kom me oss av gårde dit Solstråla sto å ventet!
Hun hadde jo ventet en liten evighet skal vites! 

Etter at Habibi hadde kikket og sett + 
me prøvde med startkabler ringte Solstråla etter veihjelp, 
så nå står "Fomle" (Audi`en) å venter på verkstedet......
HÅPER virkelig ikkje det er et dyrt besøk......

Litt over kl 16 dalte eg ned i sofakroken med ei
VELFORTJENT Rugskive-
HEKKAN da var eg SULTEN!! 

Hadde jo fastet fra midtnatt!

Utenom at eg laget Nachos til kwellen har eg sittet her
å kost meg, nå med en NY serie;
Er ganske fornøyd så langt ;) 

Så siste episode av House i ettermiddag og for en
UVENTET og FANTASTISK avsluttning! 
ANBEFALER serien på det varmeste ;) 
Digget den eg ;)  


Pga av hånden går det litt tregere, eller dvs eg 
NYTER den litt langsommere hehe 
Ferdig med første rapport og eg må si eg ELSKER
det som vokser frem på pinnen-NYDELIG ;) 

Har du ennå ikkje startet på kluter? 
Du bør seriøst ta en titt på 
der finner du mønsteret på alle klutene eg viser ;) 
Nå er det BallBlom eg strikker ;) 

******

Vettu HVA??
NÅ ER DET SOMMER FERIE!!!
JuHuuuuuuu
FANTASTISK!!!

I går tok Habibi og eg å RAIDA hele rommet
til Jr, fikk ut alt dill som var ubrukelig, 
skurte alt og fikk rommet på plass igjen!
GJETT om Jr ble GLAD?? hehe 


Nå skal eg bare NYTE, KOSE og NYTE!

Det håper eg DU også gjør!





KOS deg masse og ha ei
EVENTYRLIG herlig helg
og evn FERIE!!






Go`klem fra en optimistisk Vibbedille i Ferie modus ;) 

2 kommentarer:

Liss Aspvik sa...

Nydelig blomst du fikk :)
Det er ikke godt å bli stukket så mye, spesielt når de ikke finner blodårene. Du må bare følge med den nerven som ble truffet, den kan være skadet (håper ikke det).
God bedring til deg og bilen til Solstråla :)
Klem

Sylvia sa...

Såååå fin Hortensia du har fått!!!! Den vi har i hagen i år, er ikke fin.......men det er lov å håpe, he he
Stakkars deg med nålestikk. Jeg hater sånnt, og kan ikke forestille meg hvor mye du har gått igjennom. Jeg krysser fingre for deg til tirsdag.
Og solstrålas bil, da. Nei og nei.......håper det er en bagatell som ikke koster stort.
Vi måtte hatt reparert vår bil for rundt 20 000kr noe vi ikke har, derfor vraket vi den, og har nå klart oss uten bil i tre mnd. Jepp, det går det også. Buss er ganske kjekkt ;) og jeg elsker jo å gå, derfor går det.......
Ferie sa du? Her ble jeg kastet rett inn i masse jobbing etter ferieuka mi. Dessuten er det så vanskelig å sove for tiden, sukk. Godt jeg kan strikke, da...
Ha en herlig helg, Vibeke. Her står jeg på farten ut døren, på jobb!!!
Stor klem